کد خبر : 1580108 | 10 دی 1397 ساعت 09:07 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: لوکاکو مهاجم هدف نخواهد بود

اوله گونار سولسشر سرمربی موقت یونایتد که در جریان پیروزی 4-1 دیشب مقابل بورنموث برای اولین بار لوکاکو را در ترکیب تیمش می‌دید گفت قصد ندارد از او به عنوان مهاجم هدف استفاده کند.

سولسشر: لوکاکو مهاجم هدف نخواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 4-1 منچستریونایتد مقابل بورنموث که دیشب در اولدترافورد اتفاق افتاد، اوله گونار سولسشر بعد از سه بازی برای اولین بار روملو لوکاکو مهاجم فرانسوی را در ترکیب تیم خود می‌دید. سولسشر بعد از بازی تاکید کرد که تا زمانی که مسئولیت هدایت یونایتد را به عهده داشته باشد از لوکاکو به عنوان مهاجم هدف استفاده نخواهد کرد.

 

1368166

 

لوکاکو در نیم‌فصل اول لیگ برتر شرایط دشواری را پشت سر گذاشت و به نظر می‌آمد از نظر آمادگی بدنی با مشکلاتی روبرو است.  خود لوکاکو مدعی شد که در جریان جام جهانی روسیه کار کردن بیش از حد روی تمرینات عضلانی روی آمادگی بدنی او تاثیر منفی گذاشته است. اما در جریان بازی مقابل بورنموث لوکاکو در نیمه دوم به جای مارکوس رشفورد به میدان رفت و گل آخر یونایتد را به ثمر رساند.

 

این اولین بار بود که سولسشر لوکاکو را در یک بازی به میدان می‌فرستاد. بازیکنی که گفته می‌شود با ژوزه مورینیو سرمربی اخراجی یونایتد روابط خوب و نزدیکی داشته. اما سولسشر در پایان بازی تاکید کرد که قصد ندارد مثل مورینیو از لوکاکو به عنوان مهاجم هدف استفاده کند. سولسشر گفت:" لوکاکو بعضی وقتها مهاجم هدف خوبی است ولی اگر به او بگویید مهاجم هدف باش، هیچوقت رو به دروازه بازی نمی‌کند. لوکاکو امروز باید از کناره‌ها به مرکز حرکت می‌کرد و نشان داد که خصوصیات یک مهاجم خیلی استثنایی را دارد".

 

سولسشر در ادامه گفت:" باید روی آمادگی بدنی لوکاکو کار کنیم ولی من از بازی او راضی‌ام. با اینکه موقع زدن گل نیم متری در آفساید بود ولی با این حال گل قشنگی زد".

 

دیدگاه‌ها