کد خبر : 1580169 | 10 دی 1397 ساعت 12:57 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

شقیری: لیورپولی ها از شکست تاتنهام خوشحال شدند

ژردان شقیری ستاره لیورپول می‌گوید از شکست تاتنهام خوشحال است ولی او و هم‌تیمی‌هایش برای حفظ صدرنشینی لیورپول روی نتایج خودشان تمرکز خواهند کرد.

شقیری: لیورپولی ها از شکست تاتنهام خوشحال شدند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-1 تاتنهام مقابل ولورهمپتون که روز شنبه اتفاق افتاد و باعث شد اختلاف تاتنهام که در رتبه سوم جدول لیگ برتر ایستاده با لیورپول صدرنشین به 9 امتیاز افزایش یابد، ژردان شقیری ستاره لیورپول گفت از شکست تاتنهام خوشحال است هر چند او و هم‌تیمی‌هایش می‌دانند که برای حفظ صدرنشینی باید روی نتایج خودشان تمرکز داشته باشند.

 

درحالیکه بعد از شکست این هفته تاتنهام، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول گفته بود بازیکنانش به خاطر شکست تاتنهام جشن نمی‌گیرند، ژردان شقیری ستاره این تیم اعتراف کرد که تماشای شکست یکی از رقبا برای لیورپولی‌ها شیرین و خوشحال‌کننده بوده است.

 

1368226

 

شقیری 27ساله در این باره گفت:" بله، شکی نیست که از شکست آنها خوشحال شدیم. فکر کنم هر تیمی که ببیند یکی از رقبایی که دنبالش می‌کند و به گرفتن صدرنشینی چشم دوخته شکست می‌خورد، خوشحال می‌شود. بله دیدن شکست آنها برای ما مسلماً لذت‌بخش است. ولی در نهایت ما به خودمان و بازی‌های خودمان نگاه می‌کنیم".

 

بعد از شکست 3-1 تاتنهام مقابل ولورهمپتون، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام اعلام کرد که شانس اسپرز برای باقی ماندن در کورس قهرمانی همچنان با علامت سوال مواجه است و شاگردان او اگر بخواهند همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند باید در نیم فصل دوم، عملکردی کم فراز و نشیب داشته باشند. به گفته پوچتینو رقابت با لیورپول و منچسترسیتی بسیار دشوار است و تیم او برای باقی ماندن در این رقابت باید از همه توان خود استفاده کند.

 

 

دیدگاه‌ها