کد خبر : 1580283 | 10 دی 1397 ساعت 20:50 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی مدیر خود را شناخت (عکس)

یکی از عوامل اجرایی تیم ملی در دیدار برابر قطر به‌عنوان مدیر تیم ایران معرفی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هیچ فردی را به‌عنوان مدیر روی نیمکت نداشت تا امور اجرایی را انجام دهد، به نظر می‌رسید در جام ملت‌های آسیا نیز با این مشکل مواجه باشد که ظاهرا این معضل پس از چندین ماه برطرف شده است.

 

طی روزهای گذشته به دلیل سفر محمدرضا ساکت، دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال به قطر و حضور در کمپ تیم ملی، گفته می‌شد که احتمالا او به‌عنوان مدیر تیم ملی در کنار شاگردان کارلوس کی‌روش خواهد بود و او در جام ملت‌های آسیا نیز روی نیمکت ایران می‌نشیند.

 

اما ظاهرا موضوع انتخاب مدیر تیم ملی ایران در فاصله یک هفته تا نخستین بازی شاگردان کی‌روش در جام ملت‌های آسیا برابر یمن همچنان در وضعیت مبهمی قرار دارد چراکه در بازی امشب ملی پوشان مقابل قطر فرد دیگری غیر از محمدرضا ساکت به‌عنوان مدیر انتخاب شده است.

 

مهدی خراطی که طی سالیان گذشته یکی از عوامل اجرایی تیم ملی بود و امور هماهنگی و کارهایی مانند هماهنگی حضور بازیکنان در اردوها، دریافت پاسپورت و پیگیری ویزای ملی پوشان و ... را انجام می‌داد، در آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا برابر قطر، به‌عنوان مدیر تیم ملی در لیست مسابقه معرفی شده که تصویر آن را در زیر می‌بینید:

 

1368330

دیدگاه‌ها