کد خبر : 1580739 | 12 دی 1397 ساعت 18:55 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

مدیر یوونتوس و تایید علاقه به جذب ستاره آرسنال

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد انتقال آرون رمزی، ستاره ولزی آرسنال به یوونتوس شنیده شده است.

مدیر یوونتوس و تایید علاقه به جذب ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رمزی در پایان فصل با اتمام قراردادش پس از 10 سال این تیم را ترک خواهد کرد و باشگاه های زیادی به واسطه اینکه او بازیکن آزاد خواهد بود، به دنبال جذبش خواهند بود. از جمله این باشگاه ها می‌توان به یوونتوس اشاره کرد.

پیشنهاد یووه حقوق سالیانه 10.4 میلیون پوند است که حدود هفته ای 200 هزار پوند خواهد بود. او در حال حاضر هفته ای 110 هزار پوند از آرسنال حقوق می‌گیرد. با توجه به اینکه رمزی به عنوان بازیکن آزاد از تیمش جدا خواهد شد و هزینه ای برای باشگاه خریدار نخواهد داشت، حقوق و پاداش بالایی از باشگاه بعدی اش دریافت خواهد کرد و به نظر یوونتوس به خوبی آماده این موضوع شده و پیشنهادات خوبی ارائه خواهد کرد.

 

 

1368442

 

 

فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی یوونتوس، ضمن تایید شایعات علاقه باشگاه تورینی به رمزی به اسکای اسپورتس گفت:« رمزی بازیکن بزرگی است و سال هاست برای تیمی بزرگ مثل آرسنال و در بالاترین سطح  بازی می کند. قرارداد او با آرسنال در حال اتمام است و ما شرایط او را زیر نظر داریم.

بله؛ یوونتوس به جذب رمزی علاقه مند است اما اینکه او از تابستان به جمع ما اضافه خواهد شد، هنوز مشخص نیست. در حال حاضر او بازیکن آرسنال است. ببینیم چه پیش می آید.»

 

دیدگاه‌ها