کد خبر : 1580832 | 13 دی 1397 ساعت 10:54 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

ونسان کمپانی:

سیتی- لیورپول اینقدرها هم که می‌گویند مهم نیست!

ونسان کمپانی، کاپیتان بلژیکی و باتجربه منچسترسیتی، معتقد است نتیجه دیدار با لیورپول تعیین کننده کل اتفاقات فصل نخواهد بود.

سیتی- لیورپول اینقدرها هم که می‌گویند مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دسامبر تلخ برای منچسترسیتی و کسب چند نتیجه ضعیف باعث ایجاد فاصله هفت امتیازی بین آنها و لیورپول صدرنشین شد اما کمپانی علیرغم تاکید به تلاش تیمش برای برتری در جدال حساس امشب مقابل مرسی سایدی ها، مدعی شد تا پایان فصل اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.

 

کمپانی گفت: "به قدری تجربه دارم که معنای چنین بازی هایی را متوجه بشوم اما همزمان هم می دانم که این مسابقه تعیین کننده همه چیز نبوده و به قدری که مردم علاقه دارند نشان دهند سرنوشت ساز نیست زیرا ممکن است اتفاقات فراوانی تا پایان فصل رخ بدهد.

 

1283536

 

چه کسی فکر می کرد ما در ماه دسامبر سه بازی دشوار پیش رو داشته باشیم؟ یک ماه قبل هیچکس چنین نظری نداشت، پس با توجه به شرایط، اتفاقات و مصدومیت ها هیچ کس نمی تواند با قطعیت بگوید اتفاق مشابهی برای دیگر تیم های لیگ برتر رخ نمی دهد.

 

پس اگرچه ما تمام تلاش خود را برای غلبه بر لیورپول انجام خواهیم داد اما این بازی تعیین کننده سرنوشت کل فصل نیست. اما اگر ما قادر به ارائه سبک بازی خودمان باشیم، فارغ از نتیجه می توانیم در هر رقابتی برای کسب پیروزی تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها