کد خبر : 1580968 | 13 دی 1397 ساعت 21:17 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

لنگر خط میانی، مردی به نام امید (عکس)

سرمربی پرتغالی تیم ملی امید زیادی به درخشش یکی از بازیکنان اصلی‌اش در میانه زمین دل بسته و حساب ویژه‌ای روی امید ابراهیمی باز کرده است.

به گزارش “ورزش سه” مصدومیت سعید عزت‌اللهی و نبود تجربه کافی ملی برای احمد نوراللهی باعث شده که امید ابراهیمی تک هافبک دفاعی قابل اتکای کی‌روش برای حضور در جام ملت‌های آسیا باشد. علی‌رغم اینکه به ناچار روزبه چشمی از خط دفاع بار دیگر به میانه زمین آمده اما هم‌چنان باید ابراهیمی را مرد اول میانه زمین برای تیم ملی بدانیم.


هافبک ایرانی تیم الاهلی قطر که اولین تورنمنت بزرگ خود را در روسیه برای تیم ملی پشت سر گذاشت، مقابل هر سه حریف ایران عملکرد استثنایی از خود نشان داد و یکی از ستاره‌های ما در جام جهانی بود. حالا ابراهیمی در کمتر از یک سال دومین تورنمنت بزرگ خود را پشت سر می‌گذارد. در غیاب عزت‌اللهی وظیفه او بیش از پیش سنگین خواهد بود و به بازیکن کلیدی‌تری برای تیم ملی تبدیل می‌شود.


به خصوص‌در سیستم جدید کادر فنی که از ابتدا یورش به حریف در دستور کار قرار می‌گیرد و هافبک دفاعی تیم ملی وظیفه پوشش نقاط خالی و خنثی کردن ضد حملات را بر عهده دارد. بی شک تیم ملی برای کسب عنوان قهرمانی به درخشش خط میانی و علی الخصوص امید ابراهیمی احتیاج مبرمی خواهد داشت و باید دید آن‌ها از پس این مهم برمی‌آیند یا خیر.


عکس: نعیم احمدی

 

دیدگاه‌ها