کد خبر : 1581018 | 14 دی 1397 ساعت 02:41 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: اگر می باختیم، کار تمام بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل لیورپول، عملکرد شاگردانش را مورد تحسین قرار داد.

گواردیولا: اگر می باختیم، کار تمام بود

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در حالی پای به این دیدار گذاشت که 7 امتیاز از لیورپول عقب بود و تساوی و شکست در این دیدار، می توانست کار این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی را بسیار دشوار کند اما گل های سرخیو آگوئرو و لروی سانه، سه امتیاز حساس این دیدار را نصیب سیتیزن ها کرد و تک گل روبرتو فیرمینو هم نتوانست مانع از شکست شاگردان یورگن کلوپ شود.

گواردیولا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" به بازیکنانم افتخار می کنم؛ البته نه فقط امروز. ما در چهار روز، در دو دیدار شکست خوردیم اما نمی توانید فراموش کنید که آنها در 16 دیدار، چه کاری انجام دادند. می دانستیم که این دیدار یک فینال است و اگر شکست می خوردیم، کار تقریبا تمام بود.

همه اعتبار این پیروزی، برای این بازیکنان فوق العاده است. ما باید در چمپیونزلیگ هم همین طور بازی کنیم. هر دو تیم تلاش کردند تا نقاط ضعف هم را پیدا کنند. ما وحشت زده نشدیم، نترسیدیم و فشار زیادی روی ما نبود.

آنها صدرنشین هستند. حالا اختلاف 4 امتیاز  است. ما فاصله را کم کردیم. می دانستیم اگر پیروز شویم، همچنان در کورس رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر هستیم. اگر می باختیم، کار تمام بود."

 

 

1369147

 

برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، در دیدار امشب 13.7 کیلومتر دوید که بیش از هر بازیکنی در لیگ برتر در رقابت های این فصل بود؛ ضمن اینکه پاس گل اول را هم برای آگوئرو فراهم کرد.

گواردیولا در مورد ستاره پرتغالی تیمش گفت:" برناردو سیلوا هرکاری می توانست انجام داد. او کوچکترین بازیکن ماست اما نشان داد که برای فوتبال بازی کردن، نیاز ندارید که بلند قدترین یا تنومندترین باشید.

او شگفت انگیز است. من مدت ها بود چنین عملکردی ندیده بودم. این نمایشی تمیز و هوشمندانه بود. او مقابل ویرژیل فن دایک کاملا راحت بود."

سیتی با این پیروزی، اکنون با 2 امتیاز برتری نسبت به تاتنهام و 6 امتیاز بیشتر نسبت به چلسی، در رتبه دوم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها