کد خبر : 1581032 | 14 دی 1397 ساعت 10:14 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی: بازی با لیورپول بهترین نمایش سیتی بود

وینسنت کمپانی مدافع منچسترسیتی که در جریان پیروزی 2-1 تیمش مقابل لیورپول با یک خطای بسیار خشن بر روی محمد صلاح جنجال‌ساز شد، نمایش تیمش مقابل لیورپول را خارق‌العاده دانست.

کمپانی: بازی با لیورپول بهترین نمایش سیتی بود

به گزارش "ورزش سه"، وینسنت کمپانی مدافع منچسترسیتی که در جریان بازی دیشب این تیم مقابل لیورپول، با خطای خشنی که روی محمد صلاح ستاره لیورپول انجام داد، به جنجالی‌ترین چهره بازی تبدیل شد به ستایش از نمایش هم‌تیمی‌هایش پرداخت و گفت بازی دیشب مقابل لیورپول، فوق‌العاده‌ترین نمایشی بوده که تا کنون از منچسترسیتی دیده است.

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از بازی از تصمیم داور درباره صحنه خطای کمپانی روی محمد صلاح عصبانی بود و در گفتگو با خبرنگاران گفت آن صحنه صد در صد باید با دادن کارت زرد به کمپانی همراه می‌شده و داور خطای بزرگی مرتکب شده است. کلوپ معتقد بود اگر ضربه کمپانی به صلاح کمی محکمتر وارد شده بود ممکن بود ستاره بزرگ تیمش تا پایان فصل دیگر نتواند بازی کند.

 

1369177

 

اما کمپانی بعد از بازی با گفتگو با شبکه اسکای اسپرتز در استادیوم اتحاد، بدون اشاره به جنجال‌های خطایش روی محمد صلاح، گفت:" ما با تیمی خیلی تهاجمی و خیلی فیزیکی روبرو شدیم و با چنگ و دندان با آنها مقابله کردیم و هرگز پا پس نکشیدیم. من معتقدم ما از هر نظر با لیورپول برابری کردیم و حتی می‌توانم بگویم از آنها سر بودیم".

 

کمپانی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نتیجه برای ما عالی بود ولی آنها همچنان صدرنشین هستند. ولی عملکرد ما در این بازی فراتر از همه بازی‌هایی بود که تا کنون از منچسترسیتی دیده‌ام".

 

کمپانی در ادامه مصاحبه با اسکای اسپرتز به ستایش از هواداران سیتی در استادیوم اتحاد پرداخت و گفت:" ما قبلا هم گفته بودیم که می‌دانیم ارزش هواداران برای سیتی فراتر از یار دوازدهم بودن است. ارزش هواداران برای سیتی یک چیز درونی است، چیزی که نمی‌شود توصیفش کرد. امروز شاهد ارزش فوق‌العاده آنها بودید، آنها بودند که باعث شدند ما تیم بهتری باشیم. ما هر وقت با احساس بازی می‌کنیم تیم بهتری هستیم".

 

دیدگاه‌ها