کد خبر : 1581129 | 14 دی 1397 ساعت 17:08 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش ما در گسترش فولاد دیده نشد

زنیدپور: مربیان بزرگ لیگ هجدهم را جذاب کرده اند

جذابیت های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران باعث شده که خیلی ها برای حضور در این مسابقات هیجان و انگیزه بالایی داشته باشند.

زنیدپور: مربیان بزرگ لیگ هجدهم را جذاب کرده اند

به گزارش" ورزش سه"، خیلی ها معتقدند که لیگ هجدهم یکی از بهترین لیگ های تمام ادوار این مسابقات است. چه از نظر حضور مربیان مطرح و چه از نظر سطح رقابتی مسابقات در بهترین شرایط خود نسبت به هجده دوره قبلی قرار دارد. در حال حاضر تعداد ورزشگاه های خوب کشور به مراتب بیشتر از گذشته و همانطور که گفته شد جمع شدن مربیان مطرح این مسابقات را هیجان انگیزتر و جذاب تر از قبل هم کرده است. بعد از آنکه بازیکنان و مربیان مطرحی از ابتدای بازی ها و آرام آرام به لیگ برتر اضافه شدند حالا همه در انتظار آغاز نیم فصل دومی فوق العاده جذاب هستند. میلاد زنید پور هافبک سابق تیم ملی ایران و تیم های فولاد، سایپا و استیل آذین یکی از بازیکنانی است که تحت تاثیر این جذابیت انگیزه بالایی دارد تا در نیم فصل دوم در جذابیت مسابقات سهمی داشته باشد. او که نیم فصل دوم سال قبل در گسترش فولاد یکی از بازیکنان ثابت این تیم و یکی از مهره های کلیدی در رساندن این تیم از قعر جدول به رتبه هشتم بود. او اما در پایان فصل با پیشنهاد خوب مادورایونایتد به این کشور رفت و حالا با پایان مسابقات قصد دارد نیم فصل دوم را در فوتبال ایران ادامه بدهد. این هافبک چپ پا و اهوازی در این رابطه گفت:« مسابقات لیگ تایلند به پایان رسید و من دیگر قراردادم را با مادورا تمدید نکردم.»او افزود:« فعلا به ایران آمدم و با مربی بدنساز تمرین می کنم، خودم خیلی خیلی دوست دارم این فصل را در فوتبال ایران بازی کنم. احساس می کنم لیگ امسال خیلی لیگ جذابی از کار درآید. مربیانی مثل آقای برانکو، امیرخان قلعه نویی، قطبی، شفر و گل محمدی واقعا سطح لیگ را بالا برده اند و همانطور که گفتم تمام هدفم این است که در مسابقات این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته باشم.»


او درباره پیشنهاداتش هم گفت:« از آسیای شرقی و عراق پیشنهاداتی دارم اما دوست دارم از این بین پیشنهادهای لیگ برتری ام انتخاب کنم. راستش من سال قبل از نیمه های فصل برای گسترش فولاد بازی کردم اما شرایط باشگاه به گونه ای بود که متاسفانه زحماتی که بازیکنان و آقا فیروز کریمی کشیدند خیلی به چشم نیامد. ما با کمک هم تیم را از رتبه آخر به رده هشتم آوردیم و شرایطی که بود باعث شد با این تیم تمدید نکنم.»


زنیدپور درباره اینکه آیا پیشنهادات جدی دارد گفت:« فعلا نمی خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم اما اگر اتفاق خاصی نیفتد نیم فصل دوم را در یک تیم خوب لیگ برتری بازی می کنم.» هافبک چپ و پا و شوتزن جنوبی درباره اینکه انگیزه بالایی برای این فصل دارد گفت:« خیلی خیلی انگیزه دارم و امیدوارم کارها خوب پیش برود.»

دیدگاه‌ها