کد خبر : 1581398 | 15 دی 1397 ساعت 17:43 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارنامه کی روش نه، کارنامه فدراسیون سیاه است؛

رجبی: حضور مجیدی برای استقلال مرهم است

پیشکسوت استقلال و تیم ملی می گوید او با حضور مجیدی در استقلال موافق نیست.

رجبی: حضور مجیدی برای استقلال مرهم است

به گزارش "ورزش سه"، رضا رجبی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ورزش سه درباره شرایط تیم ملی در جام ملت ها گفت: 42 ساله که در آسیا قهرمان نشدیم اما هیچگاه بررسی نکردیم که چرا در مراحل بالا افت می کنیم. یک روز خوب و یک روز بد و یک روز متوسط هستیم و باید موشکافانه این موضوع را بررسی کنیم که چرا این موضوع تکرار شده است. تیم ایران خیلی سخت گل می خورد و البته به سختی گل می زند. وقتی حالت دفاعی داریم، تیم سازماندهی خوبی دارد اما در بازی های آسیایی شرایط از جام جهانی متفاوت است. اگر بخواهیم ابتدا گل نخوریم و سپس گل بزنیم، کار سخت می شود.


وی در ادامه صحبت های خود بیان کرد: فاز تهاجمی ما با بازیکنان لژیونر تشکیل می شود و باید به تیم اعتماد به نفس بدهیم تا باورهای ذهنی بازیکنان تغییر کند. اگر این اتفاق رخ ندهد، کار ما سخت خواهد شد. به عنوان یک ایرانی امیدوارم با وجود مشکلات زیاد، ایران قهرمان شود تا دل مردم شاد شود.


رجبی در پاسخ به این سوال که آیا کارنامه کی روش در ایران سیاه است یا سفید، بیان کرد: کی روش از روز اول جامعه ما را خیلی خوب شناخت و می دانست که باید برای خودش یک جزیره درست کند. شاید به او اطلاعات غلط داده بودند اما او یک جزیره درست کرد و مخالفان زیادی بر خلاف ولاسکو داشت و وارد فضایی شد که به ضرر تیم ملی تمام شد. خود او نیز اکنون استرس شکست دارد و نگران حرف منتقدان است. کی روش مربی بزرگی بوده و کاری به کارنامه او ندارم اما کارنامه فدراسیون با این قراردادها سیاه است.


رجبی در پایان صحبت های خود درباره حضور مجیدی روی نیمکت استقلال، اضافه کرد: به مجیدی گفتم اکنون به فوتبال ورود نکند. به او گفتم که تو طاقت شرایط را نداری اما حضور او برای استقلال مرهم است. آینده را نمی دانم اما امیدوارم سرنوشت او ختم به خیر شود.

 

دیدگاه‌ها