کد خبر : 1581550 | 16 دی 1397 ساعت 11:53 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ختافه - بارسلونا

بارسلونا امروز در دیداری حساس و دشوار باید در خارج از خانه به مصاف ختافه برود.

پیش بازی ختافه - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها تا به اینجا فصل موفق به کسب 37 امتیاز شده اند و در حال حاضر صدرنشین لیگ اسپانیا هستند. شاگردان والورده در 4 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند و در فرم خوبی قرار دارند.هر چند بارسا نسبت به فصول قبل ضعیف تر کار کرده ولی نتایج ضعیف دیگر تیم‌ها باعث شده تا آنها همچنان در صدر جدول لالیگا حضور داشته باشند. والورده به دنبال کسب دومین قهرمانی لالیگا در دومین فصل حضورش روی نیمکت آبی اناری هاست و باید دید امروز مقابل ختافه تیمش چه عملکردی خواهد داشت.

 

 

1365274

 

 

در آن سو ختافه با 25 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و سعی دارند خود را در نیمه بالای جدول حفظ کنند. با توجه به فاصله کم امتیازات در میانه جدول لالیگا، ممکن است یک شکست به کلی جایگاه آنها را در جدول تغییر دهد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسا و 2 تساوی به دست آمده که این آمار نشان می‌دهد ختافه می‌تواند تیم خطرناکی برای بارسا باشد و از آنها امتیاز بگیرد. رافینیا، ساموئل اومتیتی و توماس فرمالن، مصدومان بارسا برای این بازی هستند و مارکل برگارا، آماث ادنیائه و گاکو شیباساکی نیز غایبان ختافه خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1369867

دیدگاه‌ها