کد خبر : 1581661 | 16 دی 1397 ساعت 18:42 | 163.3K بازدید | 0 دیدگاه

جملاتی به قیمت از دست دادن نیمکت؛

سرمربی رئال مادرید خودش حکم اخراجش را صادر کرد!

تاریخ موید آن است در رئال مادرید، گفتن جملاتی تحقیرآمیز در مورد باشگاه سرنوشت تلخی را برای افراد رقم می زند.

سرمربی رئال مادرید خودش حکم اخراجش را صادر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مربیگری در رئال مادرید شغل خطرناکی است زیرا شما علاوه بر مسئولیت های تاکتیکی و انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی، باید در مصاحبه ها و کنفرانس های مطبوعاتی نیز مراقب تک تک کلماتی که ادا می کنید باشید.

 

سانتیاگو سولاری جوان دیروز با گفتن جملاتی چون "رئال مادرید نباید از کسب تساوی ناراضی باشد" و "ما از رده نهم به چهارم صعود کرده ایم"، خبرساز شده و در ادامه خواهیم دیدسرنوشت سرمربیان سابقی که چنین جملاتی را ادا کرده اند معمولا خیلی خوب نبوده است.

 

این مصاحبه سولاری به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران رئال مادرید و کاهش وجهه او نیز طرفداران  شده و شاید در نهایت همین مصاحبه باعث اخراج او شود، زیرا اگر سولاری نتواند تا پایان فصل نتایج خیلی خوبی کسب کند، بعید است فلورنتینو پرز برای فصل آتی نیز تمایلی به ادامه همکاری با او داشته باشد.

 

1370001

 

جان توشاک، سرمربی سابق رئال مادرید در دوران حضور خود اینگونه خبرساز شده بود: دیدن پرواز خوک بر فراز برنابئو ساده تر از احساس کردن حمایت مدیران باشگاه از من است. تنها یک روز بعد، حکم اخراج جان توشاک امضا شد.

 

برند شوستر، سرمربی آلمانی کهکشانی ها با گفتن این جمله دو روز پیش از ال کلاسیکو، دوران فعالیت خود را در رئال مادرید را به پایان رساند؛ بازی در برابر بارسلونا کمتر از هر چیز دیگری من را نگران می کند زیرا امکان برنده شدن برابر آنها وجود ندارد.

 

مانوئل پیگرینی شیلیایی علیرغم واگذار کردن کورس قهرمانی به بارسلونا، مدعی شد او بیشترین امتیازات تاریخ رئال مادرید در لالیگا را گرفته و عمر فعالیت او نیز خیلی طولانی نبود.

 

1370002

 

ژوزه مورینیو نیز با ادای این جملات، محبوبیت خود را در برنابئو از دست داد و خیلی زود دوران کاری اش در رئال مادرید به پایان رسید؛ 18 مربی، 21 سال، 5 نیمه نهایی و اما در دوران حضور من در 3 سال، 3 نیمه نهایی برای رئال مادرید.

دیدگاه‌ها