کد خبر : 1582096 | 18 دی 1397 ساعت 09:16 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

برادر پوگبا: علت همه مشکلات یونایتد، مورینیو بود

برادر پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد، می‌گوید مشکل اصلی یونایتد کسی جز ژوزه مورینیو نبوده و همه مشکلات تیم از او سرچشمه می‌گرفته.

برادر پوگبا: علت همه مشکلات یونایتد، مورینیو بود

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که در دوران ژوزه مورینیو با او مشکلات بسیاری پیدا کرده بود و در یونایتد عملا به حاشیه رانده شده بود، از زمان اخراج او دوباره احیا شده و بعد از اخراج مورینیو تا این لحظه، چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. حالا ماتیاس پوگبا، برادر ستاره فرانسوی، در توضیح علت احیای دوباره برادرش در یونایتد می‌گوید علت و عامل همه مشکلات منچستریونایتد در آن روزها کسی جز شخص ژوزه مورینیو نبوده است.

 

ماتیاس پوگبا، برادر 28ساله پل، در گفتگو با آر ام سی اسپورت، انگشت اتهام را مستقیما به سمت مورینیو نشانه گرفت و گفت:" خیلی صریح و روشن بگویم: مشکل شخص مورینیو بود. چه در رختکن تیم، چه بیرون از رختکن و خلاصه هر کجا که فکرش را بکنید".

 

ماتیاس پوگبا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" من برادرم را می‌شناسم. کافی است به او بگویید به زمین برو و بازی کن، او از شما چیز دیگری نمی‌خواهد و خودش همه کارها را انجام می‌دهد. فقط نباید اذیتش کنید. ولی با توجه به چیزهایی که از مورینیو می‌دانیم، او همیشه می‌خواهد تنها رئیس باشد و سرنخ همه چیز در دستهای خودش باشد. مورینیو می‌خواهد همیشه در مرکز توجه باشد".

 

برادر پل پوگبا در ادامه اضافه کرد:" ولی پل کسی نیست که بخواهد حساب و کتاب کند و با توجه به آن رفتار کند. اگر شما به پل احترام بگذارید، او هم به شما احترام می‌گذارد. اگر به او اعتماد کنید، او هم در بازی‌های بزرگ برای شما عالی بازی می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها