کد خبر : 1582156 | 18 دی 1397 ساعت 11:30 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت علی الحبسی به ترکیب قهرمان عربستان

باشگاه الهلال فدراسیون عمان را فریب داد؟

رسانه های سعودی با اشاره به بازگشت دروازه بان سرشناس عمانی به تمرینات الهلال از جنجال جدید پیرامون این گلر مشهور پرده برداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته قبل باشگاه الهلال اعلام کرد علی الحبسی با مصدومیتی که گریبانگیرش شده است نمی تواند در اردوی نهایی عمان برای حضور در جام ملت های آسیا حاضر باشد به همین خاطر فدراسیون فوتبال این کشور روی نام کاپیتان اول خود قلم قرمز کشید تا شوک بزرگی به طرفداران وارد شود.


در شرایطی که انتظار می رفت روند درمانی علی الحبسی حداقل تا اواسط بازی های جام ملت های آسیا به طول بیانجامد این بازیکن از عصر دیروز به تمرینات الهلال اضافه شد تا خود را برای بازی های لیگ عربستان که در خلال جام ملت ها ادامه دارد، آماده کند. علی الحبسی در گفتگو با سایت باشگاه مدعی شد مشکلی برای همراهی الهلال در بازی این هفته ندارد که همین امر باعث جنجال های فراوانی شده است.


با بازگشت الحبسی شایعات پیرامون این که گلر سرشناس حاشیه خلیج فارس با همکاری الهلال، روسای فدراسیون عمان همین طور کادر فنی تیم ملی این کشور را فریب داده تا به جای جام ملت ها برای قهرمان عربستان در بازی های مهم داخلی به میدان برود، را تقویت کرد. شایعه ای که می تواند واکنش تند عمانی ها را در پی داشته باشد و پرونده ای جنجالی برای دو طرف رقم بزند.

 

1370677

دیدگاه‌ها