کد خبر : 1582196 | 18 دی 1397 ساعت 13:06 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

شقیری: لیورپول باخت جام حذفی را فراموش می‌کند

ژردان شقیری، ستاره لیورپول، می‌گوید این تیم آنقدر توان و کیفیت دارد که حذف از جام حذفی را فراموش کرده و در ادامه مسابقات لیگ برتر بدرخشد.

شقیری: لیورپول باخت جام حذفی را فراموش می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ژردان شقیری که دیروز در جریان شکست غیرمنتظره لیورپول از ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس، در شبی که یورگن کلوپ تیمش را با 9 تغییر به میدان فرستاده بود، یکی از معدود بازیکنان فیکس همیشگی کلوپ بود که در زمین حضور داشت، بعد از حذف مرسی‌سایدی‌ها از جام حذفی گفت لیورپول آنقدر قوی هست و کیفیت دارد که این شکست را به فراموشی سپرده و در ادامه مسابقات لیگ برتر، مثل قبل درخشان ظاهر شود.

 

شقیری که روز شنبه در لیگ برتر به همراه هم‌تیمی‌هایش در لیورپول به مصاف برایتون خواهد رفت به خبرنگاران گفت:" شکی نیست که ما به خاطر شکست در جام حذفی ناراحت هستیم. اول به این خاطر که بازی را باختیم و دوم به این این خاطر که احساس می‌کنیم لیاقت شکست را نداشتیم. ما در این بازی سعی کردیم خوب فوتبال بازی کنیم".

 

1370731

 

شقیری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما وقتی عقب افتادیم سعی کردیم به بازی برگردیم و تا لحظه آخر از هر چه در توان داشتیم مایه گذاشتیم. کسی نمی‌تواند بگوید که لیورپول این بازی جام حذفی را جدی نگرفته بود. ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم و کم نگذاشتیم".

 

شقیری در ادامه گفت:" بعضی وقتها شانس هم لازم است. ضربه آزادی که من زدم و به تیر دروازه خورد، بد‌شانسی محض بود. ما از بازیکنان جوان زیادی استفاده کردیم و با اختلاف ناچیز باختیم. ولی ما آنقدر بازیکن داریم و آنقدر قوی هستیم که با پیروزی مقابل برایتون این بازی را جبران کرده و دوباره همان لیورپولی بشویم که در نیمه اول فصل بودیم".

 

دیدگاه‌ها