کد خبر : 1582235 | 18 دی 1397 ساعت 16:22 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با لگانس

سولاری: حرف های مودریچ درست بود

شکست برابر سوسیداد تاوان سنگینی برای رئال در پی داشت و در پایان مودریچ و راموس به انتقاد از شرایط کنونی تیم پرداختند.

سولاری: حرف های مودریچ درست بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از شکست خانگی در لالیگا برابر سوسیداد، فردا شب در برنابئو و از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری بازی رفت خود مقابل لگانس را پیش رو دارد. تیمی که فصل گذشته باعث حذف رئال از این رقابت ها شد.

 

 

1370125

 

 

سانتی سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« با انگیزه و شوق تمام به بازی فردا نگاه می کنیم. در هر رقابتی با انگیزه وارد می شویم و باید مثل بازی دور قبل برابر ملیا باشیم(پیروزی 10-1 در مجموع). کوپا دل ری یک تورنمنت بسیار بسیار خوب است و باید از دقیقه اول با حداکثر تمرکز کار را شروع کنیم. باید در مقابل دروازه باهوش تر باشیم و از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم. کاری که در دو بازی گذشته انجام ندادیم. سعی ما بر این است که تمام انرژی خودمان را در هر بازی بگذاریم و شخصیت ویژه رئال را نشان دهیم. لگانس تیمی منسجم و بسیار خوب و سریع به خصوص در ضدحملات است و باید مراقب باشیم.»

 

انتقادات مودریچ پس از شکست از سوسیداد:« لوکا در داخل و خارج از زمین شخصیت برجسته ای است و به همین دلیل فاتح توپ طلا شد. حرف هایش کمی تند بود ولی مشکلات تیم را درون خودمان و با اتحاد حل خواهیم کرد. اینکه گفت به آسانی گل می خوریم و مشکل گلزنی داریم، حرف اشتباهی نبود. باید در تمام کنندگی با دقت باشیم و از دقیقه اول با تمرکز و جدیت بیشتری بازی را شروع کنیم.»

 

مشکل گلزنی و جذب بازیکن جدید:« آمار گلزنی نشان می دهد که مشکلاتی داریم. کریستو در تیم اول؟ او مهاجم تیم دوم ماست و هر زمان لازم باشد از او استفاده خواهم کرد. امسال برای جوانان ما سال مهمی است. گل زدن کار دشواری است ولی تلاش می کنیم تا در این زمینه بهتر شویم.»

 

براهیم دیاز:« او را در شرایط خوبی دیدم. شماره 21 که شماره سابق من در رئال است را به تن خواهد کرد و انتخاب درستی هم بود. اینکه فردا به میدان برود، بستگی به رسیدن مجوز بازی او دارد.»

 

وی ای آر:« این یک سیستم جدید در لالیگاست و نواقصی دارد که باید برطرف شود. در بازی با سوسیداد اتفاقاتی افتاد که درکش برای مان مشکل بود. گلایه های ما با هدف دفاع از حقانیت تیم بود . باید مشخص شود که وی ای آر برای چه آمده و چه کاربردی دارد. روی صحنه سرنگون شدن وینیسیوس همه منتظر دخالت وی ای آر بودیم اما در عمل چنین نشد.»

 

خرید زمستانی:« وظیفه من نیست در مورد سیاست های خرید باشگاه صحبت کنم. در باشگاه همه برای رساندن تیم به موفقیت تلاش می کنند.»

 

 

دیدگاه‌ها