کد خبر : 1582351 | 19 دی 1397 ساعت 01:30 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 1-0 چلسی؛ سفیدها در یک قدمی فینال جام اتحادیه

تاتنهام در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، با تک گل هری کین از روی نقطه پنالتی، چلسی را شکست دادند.

تاتنهام 1-0 چلسی؛ سفیدها در یک قدمی فینال جام اتحادیه

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که شاگردان مائوریسیو ساری در بیشتر دقایق، تیم برتر میدان بودند، در نهایت نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و این تاتنهام بود که با یک گل به برتری رسید.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6، هری کین با یک ضربه برگردان دروازه چلسی را تهدید کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که کپا آریسابالاگا حضور داشت. دو دقیقه بعد نوبت آبی ها بود اولین خطر جدی شان را روی دروازه میزبان ایجاد کنند اما ضربه کالوم هادسون اودوی را گازانیگا در اختیار گرفت.

در ادامه بازیکنان چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 21، هازارد روی پاس هادسون اودوی صاحب موقعیت شد اما شوت او هم به جایی رفت که گازانیگا حضور داشت.

در حالی که آبی ها به دنبال گل بودند، این تاتنهام بود که برخلاف جریان بازی به گل رسید. روی یک پاس بلند به پشت مدافعان چلسی، هری کین با کپا تک به تک شد و خطای دروازه بان چلسی، او را متوقف کرد. داور بعد از استفاده از VAR و تشخیص در آفساید نبودن کین، ضربه پنالتی را اعلام کرد. خود کین پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست کپا، دروازه چلسی را باز کرد.

 

1370949

 

بعد از این گل بار دیگر تیم میهمان حملاتش را از سر گرفت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، چیزی نمانده بود که کانته در دقیقه 41 گل برتری را وارد دروازه تاتنهام کند اما ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

حملات چلسی در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دومین دقیقه از وقت های اضافه، این تیم به گل برسد اما این بار هم ضربه هادسون اودوی بعد از منحرف شدن توسط مدافع حریف، به تیر برخورد کرد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد اما چیزی نمانده بود که در دقیقه 53، کین گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند ولی کپا دروازه چلسی را بسته نگه داشت. دو دقیقه بعد نوبت چلسی بود که توسط هازارد صاحب موقعیت شود اما ضربه او را هم گازانیگا مهار کرد.

 

 

1370951

 

حملات چلسی به ایجاد دو موقعیت خطرناک دیگر منجر شد اما باز هم نتوانستند به گل برسند. ابتدا در دقیقه 57، کانته یک موقعیت خوب را از دست داد و دو دقیقه بعد، کریستینسن در موقعیتی عالی، ضربه سرش را به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقایق پایانی، بار دیگر این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که آلونسو در دقیقه 87 گل تساوی را بزند اما باز هم حضور به موقع مدافعان و دروازه بان تاتنهام، این فرصت را از آبی ها گرفت و در نهایت بازی با برتری 1-0 تاتنهام به پایان رسید.

دیدگاه‌ها