کد خبر : 1582352 | 19 دی 1397 ساعت 08:38 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: داوران انگلیسی کار با VAR را بلد نیستند

بعد از شکست 1-0 چلسی مقابل تاتنهام که با گل تاتنهام از نقطه پنالتی اتفاق افتاد، مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی با انتقاد شدید از تصمیم داور گفت داوران انگلیسی نمی‌توانند از VAR استفاده کنند.

ساری: داوران انگلیسی کار با VAR را بلد نیستند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تاتنهام و چلسی، دو رقیب بزرگ  لندنی دیروز در دور اول نیمه‌نهایی جام اتحادیه در ومبلی به مصاف هم رفتند و بازی با گلزنی هری کین در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 به سود تاتنهام به پایان رسید، مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی، با انتقاد شدید از تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود تاتنهام، گفت داوران انگلیسی راه و روش درست استفاده از سیستم VAR را بلد نیستند.

 

1370952

 

در دقیقه 26 بازی، هری کین، مهاجم ستاره تاتنهام، در محوطه  جریمه چلسی توسط کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان چلسی سرنگون شد تا داور مسابقه برای اطمینان از تصمیم خود درباره این صحنه به سیستم VAR رو آورده و ماجرای اتفاق افتاده درون محوطه جریمه را بررسی کند. داور در نهایت رای به پنالتی برای تاتنهام داد تا خود هری کین، اولین و تنها گل بازی را به ثمر برساند.

 

ساری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" من همین چند دقیقه پیش صحنه را از دید دوربین‌های خودمان تماشا کردم. آن صحنه آفساید بود. دوربین ما دقیقا با هری کین در یک خط قرار داشت. هم سر و هم زانوهای هری کین در آفساید بود. کمک‌داور اما پرچم آفساید را بالا نبرد بلکه ایستاد و این تاثیر زیادی رو مدافعین ما گذاشت".

 

1370953

 

ساری در ادامه به استفاده داور از سیستم  VAR پرداخت و گفت:" به اعتقاد من داوران انگلیسی هنوز قادر به استفاده از سیستم VAR نیستند".

 

ساری در ادامه اضافه کرد:" حالا که شما کار کردن با سیستم را خوب بلد نیستید، باید توپ را دنبال کنید و وقتی توپ متوقف شد در سوت خودتان بدمید. ولی داور ایستاد و توپ را دنبال نکرد. برای همین مدافعین ما فکر کردند آفساید اعلام شده است. دروازه‌بان را نمی‌دانم ولی مدافعین ما کاملا مشخص بود که به هوای اینکه آفساید اعلام شده سر جای خودشان ایستادند".

 

 

دیدگاه‌ها