کد خبر : 1582363 | 19 دی 1397 ساعت 09:55 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: دوست دارم کمپانی در سیتی بماند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با اعلام اینکه قصد دارد وینسنت کمپانی در این تیم بماند گفت ماندن او به مصدومیت‌هایش بستگی دارد و آینده او در سیتی هنوز قطعی نیست.

گواردیولا: دوست دارم کمپانی در سیتی بماند

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که این باشگاه در حال مذاکره با وینسنت کمپانی، کاپیتان این تیم، برای تمدید قرارداد او است. ولی گواردیولا گفت با اینکه شخصا مایل است کمپانی در سیتی ماندگار شود ولی آینده او به شرایط مصدومیت‌هایش بستگی دارد و هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

 

وینسنت کمپانی، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، در سال 2008 از هامبورگ به این تیم ملحق شد و در قهرمانی‌های این تیم انگلیسی در لیگ برتر نقش مهمی داشت. کمپانی از ماه اوت به دلیل مصدومیت کمتر برای سیتی به میدان رفته بود ولی از پیروزی 2-1 سیتی مقابل لیورپول به بعد، کمپانی بار دیگر حضور پیاپی در میدان به عنوان بازیکن فیکس را آغاز کرده است.

 

درحالیکه قرارداد کمپانی 32ساله با سیتی درماه ژوئن آینده به پایان می‌رسد، گواردیولا در آستانه بازی تیمش در نیمه‌نهایی جام اتحادیه که امروز چهارشنبه در مقابل برتون آلبیون برگزار می‌شود، در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات باشگاه و کمپانی گفت:" بله، ما در حال گفتگو هستیم. من دوست دارم کمپانی در سیتی بماند. کمپانی کاپیتان ما است و 11 سال است در این باشگاه بازی می‌کند. ما در دو بازی اخیر دیدیم که او چه کیفیت و شخصیتی دارد. تنها مشکل وینسنت، مصدومیت‌های مداوم او است".

 

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" هر وقت وینسنت در زمین حضور دارد ما تیم بهتری هستیم. مثلاً آیمریک لاپورت نسبت به کمپانی از پای چپش بهتر استفاده می‌کند و شکی نیست که هر دفاع وسطی خصوصیات خاص خودش را دارد ولی واقعیت این است که کمپانی با کاریزمای خارق‌العاده‌اش، عملاً در هیچ دوئلی شکست نمی‌خورد و منچسترسیتی وقتی او در میدان است، در خط دفاع بسیار مستحکم نشان می‌دهد".

 

دیدگاه‌ها