کد خبر : 1582389 | 19 دی 1397 ساعت 11:04 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

شعله‌ور شدن بحران در اردوی رقیب استقلال

توصیه دالیچ به الهلال: ژسوس را حفظ کنید

قهرمان عربستان و جدی ترین رقیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا این روزها دستخوش بحرانی عجیبی در نیمکت مربیگری خود شده است.

توصیه دالیچ به الهلال: ژسوس را حفظ کنید

به گزارش "ورزش سه"، با اوج گرفتن اختلافات سرمربی مشهور پرتغالی با مقامات باشگاه الهلال، تمامی اخبار و شایعات از برکناری ژرژ ژسوس بعد از بازی یکشنبه آینده مقابل الراید حکایت دارد. خبری که این روزها نقل محافل رسانه ای عربستان شده و هیچ واکنشی مبنی بر تکذیب آن از سوی الهلالی ها صورت نگرفته تا همه در انتظار این اتفاق باشند.


جالب این که رسانه های سعودی کاندیداهای جانشینی مربی پرتغالی را نیز معرفی و مدعی شدند سه مربی سرشناس کروات و برزیلی برای نشستن روی صندلی سرمربیگری الهلال از شانس بسیار زیادی برخوردار هستند. یکی از این مربیان زلاتکو دالیچ سرمربی موفق تیم ملی کرواسی است که سابقه هدایت این تیم را نیز در کارنامه دارد.


دالیج در گفتگویی با رسانه ها و روزنامه های عربستانی نسبت به این پیشنهاد واکنش نشان داد و به باشگاه سرشناس ریاض توصیه کرد قدر مربی پرتغالی خود را بداند. سرمربی کروات گفت:« می دانم که مربی پرتغالی خوبی روی نیمکت رهبری الهلال نشسته است. ژرژ ژسوس را خیلی خوب می شناسم و توصیه می کنم باشگاه به هرقیمتی شده او را حفظ کند».


علاوه بر زلاتکو دالیچ و زوران مامیچ کروات، سران الهلال در حال پیگیری مذاکرات با اورالیو برزیلی نیز هستند، مردی که هم فوتبال عربستان را می شناسد هم سال ها در خلیج فارس مربیگری کرده و این روزها در فوتبال چین حضور دارد. برخی رسانه های سعودی از این مربی هم به عنوان یکی از بخت های مسلم جایگزینی مرد پرتغالی نیمکت الهلال نام می برند.


آن چه مهم است این که باشگاه عربستانی با بحران های جدی دست و پنجه نرم می کند و تغییر مربی آن هم در این مقطع از فصل که الهلال یکه تازی خود را با مربی پرتغالی حفظ و روزهای خوبی را سپری می کند می تواند شوک منفی باشد تا رقیب استقلال را با چالش های بیشتری روبرو کند.

 

1370985

 

 

دیدگاه‌ها