کد خبر : 1582397 | 19 دی 1397 ساعت 11:19 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مهاجم هند به رکورد گلزنی ملی اش

چتری: به عبور از مسی ده سال بعد فکر می کنم

مهاجم و کاپیتان تیم ملی هند بعد از بازی درخشان این تیم برابر تایلند یکی از ستاره های حال حاضر جام ملت ها است.

چتری: به عبور از مسی ده سال بعد فکر می کنم

به گزارش"ورزش سه" سونیل چتری مهاجم تیم ملی هند با دو گلی که برابر تایلند به ثمر رساند توانست در رتبه نوزدهم بهترین گلزنان ملی جهان و بالاتر از لیونل مسی قرار بگیرد. چیتری بعد از نمایش خوب هند در اولین دیدار حالا مورد توجه رسانه های مختلف از جمله رسانه های کشور میزبان قرار گرفته است. او در آخرین مصاحبه اش که با روزنامه البیان امارات انجام داده است درباره بازی فردای تیمش برابر تیم ملی امارات گفت:« بازی سختی برابر تیم ملی امارات داریم و قطعا شرایط نسبت به بازی اول برابر تایلند متفاوت است.»


او افزود:« ما باید با میزبان بازی ها رودررو شویم که یک تیم قدرتمند است اما ما تمام تلاشمان را برای دستیابی به پیروزی انجام می دهیم.»


سونیل درباره گلزنی هایش خودش برای هند گفت:« من بسیار خوش شانس هستم که با بهترین گروه همکاری می کنم و راز موفقیت من این است که بهترین بازیکنان فوتبال هند در این زمان در تیم ملی حضور دارند.»


او درباره عبور از لیونل مسی در جدول بهترین گلزنان ملی جهان گفت:«این مسایل برای این خوب است که ده سال بعد راجع به آن صحبت کنیم چرا که در حال حاضر این ها تنها چند عدد و رقم هستند. من به وظایف دشواری که با تیم ملی پیش رو دارم فکر می کنم نه این مسایل...» سونیل چیتری 15 سال قبل اولین بار در دیدار برابر پاکستان لباس تیم ملی هند را برتن کرد و تا اکنون نیز در تیم ملی یکی از مهره های اصلی است.

 

دیدگاه‌ها