کد خبر : 1582539 | 19 دی 1397 ساعت 18:49 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با تی وی 3 اسپورت

واکنش ستاره تاتنهام به شایعات انتقالش به رئال

کریستین اریکسن از آژاکس بود که خود را به عنوان یک بازیکن ارزشمند در فوتبال دنیا مطرح کرد و در تاتنهام حالا به چهره ای تبدیل شده است که هم رئال و هم بارسا خواهان جذب او هستند.

واکنش ستاره تاتنهام به شایعات انتقالش به رئال

به گزارش "ورزش سه"،  در حال حاضر اما رئال، جدی ترین گزینه کریستین اریکسن برای جدایی از تاتنهام محسوب می شود.

او تا ژوئن 2020 با تاتنهام قرارداد دارد و طبق ادعای اونینگ استاندارد، قصد تمدید ندارد و در انتظار رسیدن پیشنهاد جدی رئال مادرید است. طبق ادعای این منبع انگلیسی، اریکسن پیشنهاد دستمزد ماهانه 150 هزار پوندی(سالی 8.6 میلیون یورو)را  کرده است؛ یعنی دستمزدی برابر با دله آلی.

 

 

1358721

 

 

اخیرا آاس هم ادعا کرد که تماس هایی بین مدیران رئال با تاتنهام برقرار شده و آنها برای فروش ستناره دانمارکی تقاضای 250 میلیون یورو کرده اند. رقمی که قطعا با توجه به اینکه تنها یک سال و نیم به پایان قرارداد بازیکن باقیمانده، گزاف است و رئالی ها هرگز تن به پرداختنش نخواهند داد. واضح است که  اگر اریکسن تن به تمدید ندهد، تاتنهام چاره ای جز پایین آوردن قیمت نخواهد داشت.

 

اریکسن پس از پیروزی شب گذشته تاتنهام برابر چلسی و در پاسخ به شایعات اخیر به Tv3 Sport گفت:« مسئولان تاتنهام دقیقا از خواسته های من مطلع هستند و من هم می دانم دیدگاه آنها چیست. صحبت های خوبی داشته ایم و چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است.»

 

 

1280298

 

 

ستاره دانمارکی ادامه داد:« رئال؟ آینده چیزی نیست که در حال حاضر به آن فکر کنم. تمرکزم روی فوتبال و چالش های پیش رو است. روزنامه ها و سایت ها اخبار و شایعات زیادی در مورد من منتشر می کنند و به این مسائل عادت دارم. تنها اگر مطلبی غیر واقعی علیه من منتشر شود، پاسخ خواهم داد.»

 

 

دیدگاه‌ها