کد خبر : 1581575 | 16 دی 1397 ساعت 12:32 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

مالک تاتنهام توان حفظ اریکسن مقابل رئال را ندارد

نشریه آ.اس مدعی شد که دنیل لوی، مالک تاتنهام، سخت گیری کمتری برای فروش کریستین اریکسن به رئال نسبت به مذاکرات قبلی نشان می‌دهد.

مالک تاتنهام توان حفظ اریکسن مقابل رئال را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوی همواره برای رئال، تابلو ایست بوده است. در زمان انتقال لوکا مودریچ و گرت بیل، او تمام تلاشش را کرد که مانع شود این دو ستاره تاتنهام راهی رئال مادرید شوند. هر چند که این انتقال ها در نهایت رخ داد ولی لوی سرسختی اش در مذاکرات را به خوبی نشان داد. در موضوع پیوستن پوچتینو به رئال نیز بار دیگر او وارد میدان شد و با تمام قدرت، مانع جدایی سرمربی آرژانتینی از تیمش شد. اما حالا، ارتباط دیگری بین رئال و تاتنهام، این بار بر سر جذب کریستین اریکسن شکل خواهد گرفت که مالک آمریکایی،سخت گیری گذشته را در این مورد نخواهد داشت.

 

1358720

 

 

رئال در حال حاضر دست بالا را دارد. در موارد پیشین که کار مذاکره رئال سخت بود، علت اصلی طول قرارداد ها بود. مودریچ که سال 2012 از تاتنهام جدا شد، تا سال 2016 قرارداد داشت و گرت بیل که سال 2013 جدا شد، تا سال 2015  و پوچتینو که رئال در سال 2018 برای جذبش اقدام کرد، تا سال 2023 با تاتنهام قرارداد دارد. اما در مورد اریکسن اوضاع متفاوت است.

 

او در سال 2020 بازیکن آزاد خواهد بود و در صورتی که تاتنهام در تابستان پیش رو او را به فروش نرساند، در تابستان 2020 می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جمع اسپرز را ترک کند. بدین ترتیب، فضا برای مانور دادن دنیل لوی بسیار محدود است. پوچتینو اخیرا از تمایلش برای ماندن اریکسن صحبت کرده ولی تاکید داشته که کار سختی برای حفظ او پیش روی تاتنهام است. حال باید دید در تابستان آینده، وقتی رئال و تاتنهام بر سر میز مذاکره می‌نشینند، شرایط چگونه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها