کد خبر : 1582643 | 20 دی 1397 ساعت 01:10 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 9-0 بورتون؛ فینالیست شدن در دیدار رفت!

منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل تیم کوچک بورتون به پیروزی 9-0 رسید و صعود به دیدار نهایی را قطعی کرد.

سیتی 9-0 بورتون؛ فینالیست شدن در دیدار رفت!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار به حریف کوچک شان رحم نکردند و با زدن 9 گل، کار صعود به فینال را در همین دیدار رفت نهایی کردند.

تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که کوین دی بروین سیتی را پیش انداخت. روی ارسال دقیق رحیم استرلینگ، دی بروین با ضربه سر، حساب کار را 1-0 کرد.

این نتیجه تا دقیقه 30 پا برجا بود تا اینکه گابریل ژسوس، اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی پاس در عمق گوندوگان، لروی سانه با دروازه بان حریف تک به تک شد. ضربه او برگشت داده شد اما توپ برگشتی را ژسوس با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

چهار دقیقه بعد، ژسوس گل سوم را به ثمر رساند. روی یک پاس به پشت مدافعان برتون، داوید سیلوا توپ را به ژسوس رساند و ضربه این مهاجم برزیلی هم بعد از برخورد به تیر، وارد دروازه شد.

 

1371252

 

حملات سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 37، این تیم به گل چهارم رسید. این بار روی پاس لروی سانه بود که زینچنکو با یک ضربه دقیق، توپ را از بالای سر دروازه‌بان حریف، به تور رساند. نیمه اول با همین چهار گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم حملات سیتی ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 57 به گل پنجم دست پیدا کرد. این بار روی یک حرکت از سمت راست و ارسال به دهانه دروازه بود که ژسوس توانست با ضربه سر هت تریکش را کامل کند.

برتری سیتی در دقیقه 62 به گل ششم منجر شد. ژسوس در موقعیت تک به تک، توپ را به بدن دروازه برتون کوبید و توپ برگشتی را فیل فودن تبدیل به گل کرد.

 

1371248

 

اما ژسوس سرانجام در دقیقه 65 توانست گل چهارمش در این دیدار را به ثمر برساند. روی پاس عرضی سانه به دهانه دروازه بود که ژسوس با یک ضربه فنی، کار را تمام کرد.

در دقیقه 70، کایل واکر هم به جمع گلزنان سیتی اضافه شد. روی یک حمله همه جانبه، توپ با پاس عرضی محرز به واکر رسید و او هم با یک ضربه بغل پا، حساب کار را 8-0 کرد.

 

 

1371251

 

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 83، سیتی به گل نهم رسید. حرکت برناردو سیلوا از سمت چپ و ارسال عرضی او، با ضربه نه چندان محکم ریاض محرز تبدیل به گل شد. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا عملا دیدار برگشت به دیداری کاملا تشریفاتی تبدیل شود. سیتی در دیدار فینال باید به مصاف برنده دیدار تیم های چلسی و تاتنهام برود. دیدار رفت را تاتنهام شب گذشته با تک گل هری کین به سود خود کرد.

دیدگاه‌ها