کد خبر : 1582650 | 20 دی 1397 ساعت 08:44 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری: مهم پیروزی مقابل لگانس بود که بدست آمد

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 3-0 شاگردانش مقابل لگانس در رقابتهای کوپا دل ری، از بازیکنان رئال خواست عادت گل خوردن در اوایل بازی را ترک کنند.

سولاری: مهم پیروزی مقابل لگانس بود که بدست آمد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل لگانس در رقابتهای کوپا دل ری، جام حذفی اسپانیا، که دیروز اتفاق افتاد، سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال، همچنان از شرایط کلی تیمش راضی نیست و بعد از این بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت شاگردانش باید عادت گل خوردن در دقایق اولیه بازی‌ها را ترک کنند. رئال روز یکشنبه این هفته در زمین خود با نتیجه 2-0 در مقابل رئال سوسیداد شکست خورد آنهم درحالیکه گل اول را در دقیقه 3 دریافت کرد. پیش از آن هم رئال در جریان تساوی 2-2 با ویارئال، اولین گل را در دقیقه چهارم بازی دریافت کرده بود.

 

1363027

 

سولاری بعد از پیروزی تیمش مقابل لگانس به خبرنگاران گفت:" ما باید در دقایق اولیه بازی‌ها توجه بیشتری به بازی داشته باشیم. این چیزی است که همه می‌دانیم باید رویش کار کنیم".

 

وقتی از سولاری درباره انتخاب بازیکنان رئال برای بازی مقابل لگانس پرسیده شد، او در پاسخ گفت:" ما 24 بازیکن در اختیار داریم و انتخاب افراد از میان آنها وظیفه کادر فنی است. که البته وظیفه خیلی شیرینی هم نیست. اگر بپرسید چرا ایسکو امروز به عنوان بازیکن فیکس به میدان نرفت؟ می‌گویم مهم این است که امروز بازی خیلی خوبی کردیم و نتیجه‌ی دلخواه را بدست آوردیم".

 

سولاری درباره‌ی تعداد کم تماشاچیان رئال در بازی‌های اخیر این تیم گفت:" در سراسر دنیا صدها میلیون نفر هوادار رئال مادرید هستند. در تک تک کشورهای دنیا هوادار رئال مادرید پیدا می‌شود. ولی همه آنها نمی‌توانند در استادیوم حاضر شوند. رئال مادرید برندی در سطح جهانی است. ما هر وقت هر کجا به میدان برویم کسانی هستند که بازی‌های ما را تماشا می‌کنند و ما همیشه حضور هواداران‌مان را احساس می‌کنیم".

 

دیدگاه‌ها