کد خبر : 1582659 | 20 دی 1397 ساعت 09:22 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک سیتی: دلمان می‌خواست 10 گله شویم

بعد از پیروزی 9-0 منچستر سیتی در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه مقابل برتون، اولکساندر زینچنکو، ستاره جوان سیتی و یکی از گلزنان این بازی گفت او و هم‌تیمی‌هایش تشنه زدن گل دهم بوده‌اند.

هافبک سیتی: دلمان می‌خواست 10 گله شویم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا دیروز در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه، در مقابل برتون، موفق شد پرگل‌ترین بازی دوران مربی‌گری‌ خود را تکرار کند. شاگردان گورادیولا با درخشش گابریل ژسوس و چهار گلی که او به ثمر رساند در نهایت با نتیجه 9-0 حریف ضعیف خود را از پیش رو برداشتند.

 

اما نکته جالب روحیه بالایی بود که در منچستر سیتی موج می‌زد. اولکساندر زینچنکو که خود یکی از گلزنان سیتی در این بازی بود بعد از پایان مسابقه گفت چه خودش و چه هم‌تیمی‌هایش از تعداد گلهایشان راضی نبوده و بی‌صبرانه منتظر زدن گلهای بیشتر به حریف بوده‌اند. این اظهارات، به معنای واقعی کلمه از روحیه‌ای که گواردیولا در تیم خود ساخته خبر می‌دهد.

 

زینچنکو به خبرنگاران گفت:" من اولین بار است که در بردی اینقدر پرگل بازی می‌کنم. بله ما خیلی گل زدیم ولی باز هم می‌خواستیم به گلهای بیشتری برسیم. هواداران هم از ما همین انتظار را داشتند. ای کاش به عدد 10 رسیده بودیم. حالا شاید دفعه دیگر موفق شدیم".

 

زینچنکو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" گواردیولا بین دو نیمه به ما گفت به همین شکلی که در نیمه اول بازی کردید، در نیمه دوم به همین صورت ادامه بدهید. باید با همین روحیه بازی کنید و اگر توانستیم گلهای بیشتری بزنیم هم که چه بهتر".

 

زینچنکو که گل چهارم سیتی را به ثمر رساند، در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید گل شما در واقع یک سانتر بود که از خوش‌شانسی وارد دروازه شد، با خنده و شوخی گفت:" گل من، سانتری بود که وارد دروازه شد؟ نه، یک کم احترام بگذارید".

 

 

دیدگاه‌ها