کد خبر : 1582682 | 20 دی 1397 ساعت 11:30 | 70.9K بازدید | 0 دیدگاه

گینتر چطور از کابوس فرار کرد

مدافع ملی پوش آلمانی در یک قدمی کور شدن(عکس)

ماتیاس گینتر، مدافع مونشن‌گلادباخ و تیم ملی آلمان، برای اولین بار در مورد مصدومیت خطرناک خود صحبت کرد و گفت بعد از آن مصدومیت احتمال داشته برای همیشه از فوتبال محروم شود.

مدافع ملی پوش آلمانی در یک قدمی کور شدن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس گینتر، مدافع مونشن‌گلادباخ و تیم ملی آلمان که در جریان بازی مونشن‌گلادباخ و هانوفر، در برخورد با سارنرن بازی، بازیکن این تیم از ناحیه چشم دچار مصدومیتی جدی و بسیار خطرناک شده بود،اعلام کرد که ممکن بوده یک چشم خود را به کلی از دست بدهد و دیگر قادر به فوتبال بازی کردن نباشد.

 

1371372

 

در جریان بازی گلادباخ و هانوفر در ماه نوامبر، در جریان برخورد گینتر و بازیکن حریف، گینتر که بعد از گذشت چند دقیقه همچنان روی زمین افتاده بود با استفاده از برانکارد از زمین بیرون برده شد. اما صورتهای مات و مبهوت بازیکنانی که بالای سر گینتر حاضر می‌شدند نشان می‌داد که مصدومیت او بسیار جدی و خطرناک است. تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که پزشکان مشغول رسیدگی به چشم چپ گینتر هستند که دچار خونریزی شده بود.

 

ماتیاس گینتر مدافع مونشن‌گلادباخ و تیم ملی آلمان

 

گینتر بعد از آن حادثه به مدت شش هفته از میادین دور بود تا اینکه روز دوشنبه این هفته در بازی دوستانه‌ای که گلادباخ در کمپ تمرینی خود انجام داد، دوباره پا به توپ شد تا فوتبال‌دوستان و علاقه‌مندان خود را از نگرانی برهاند.

 

گینتر بعد از آن در گفتگو با اشپورت1 توضیح داد که آن حادثه تا چه حد خطرناک بوده و ممکن بوده چه تبعات وحشتناکی برای او به دنبال داشته باشد. گینتر در گفتگو با اشپورت1 گفت:" من واقعا خوش‌شانس بودم. چون عصب بینایی و عضله چشمم درست در محل برخورد قرار داشتند و با اختلافی میلی‌متری آسیب ندیده بودند".

 

ماتیاس گینتر مدافع مونشن‌گلادباخ و تیم ملی آلمان

 

گینتر در ادامه صحبت‌هایش گفت:" دکتر برایم توضیح داد که اگر ضربه فقط یکی دو سانتی‌متر این طرف‌تر وارد شده بود و به چشمم نزدیک‌تر بود حتما باید بلافاصله تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتم چون در این شرایط ممکن بود بینایی چشمم را به کل از دست بدهم".

 

ماتیاس گینتر مدافع مونشن‌گلادباخ و تیم ملی آلمان

 

گینتر در ادامه گفت:" بله، دائم به این فکر می‌کنم که اگر یک چشمم را از دست داده بودم باید با فوتبال خداحافظی می‌کردم. این اصلا احساس خوبی نیست ولی خب، فوتبال همین است دیگر. این حرفه ما است و باید با خوب و بدش کنار بیاییم".

 

دیدگاه‌ها