کد خبر : 1582705 | 20 دی 1397 ساعت 13:00 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هند کابوس بزرگ میزبان جام ملت ها

چتری: می دانیم امارات برای ما تایلند نیست

ستاره هند در آستانه جدال حساس روز دوم با میزبان جام ملت ها به کابوسی بزرگ برای طرفداران اماراتی تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الاتحاد در آستانه بازی حساس امارات با هند شگفتی ساز گزارشی از سونیل چتری مرد دو گله رقیب منتشر کرد و از او به عنوان چهره الهام بخش شبه قاره برای گرایش به فوتبال نام برد. هندی ها که علاقه خاصی به کریکت دارند این روزها بعد از حدود نیم قرن شاهد درخشش تیم ملی فوتبال این کشور در سطح اول قاره آسیا با درخشش گلزن محبوب خود هستند.


الاتحاد در ادامه به نقل قول از مهاجم هند پرداخت و صحبت های چتری را این گونه پوشش داد:«خیلی خوب می دانیم امارات برای ما تایلند دوم نیست. پس از شروع موفقیت آمیر در سفر هیجان انگیز به جام ملت ها اولین برد را بعد از 54 سال جشن گرفتیم اما این دلیل نمی شود که فکر کنیم امارات هم تیمی مثل تایلند برای ما خواهد بود چون میزبان جام ملت ها یکی از قدرت های بزرگ فوتبال در قاره است».


الاتحاد در حالی به سونیل چتری به عنوان کلیدی ترین مهره هند پرداخت که کاملا می شد پی برد اماراتی ها از این بازیکن همچون کابوسی ترس دارند. در این گزارش با اشاره به این که چتری در میان جمعیت یک میلیارد و 340 میلیون نفری هند بیش از 1.5 میلیون طرفدار در توئیتر همین طور نیم میلیون طرفدار در شبکه فیس بوک خود دارد تا به عنوان محبوب ترین فوتبالیست کشور لقب بگیرد از او به عنوان الهام بخش فوتبالی ها در رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در کنار کریکت نام برد.


چتری در خصوص پیشرفت فوتبال هند تصریح کرد:« در سال 2018 داستان فوق العاده ای در تاریح فوتبال هند نوشتیم آن هم صعود به جام ملت های آسیا بعد از نیم قرن انتظار بود. در حال حاضر خودمان را برای چالش بزرگی همچون رویارویی با امارات آماده می کنیم و با تواضع خاصی می خواهیم طرفداران مان را شاد کنیم. ما انرژی مثبتی از سوی طرفداران میلیون نفری خود که پای گیرنده ها با درخشش ما شاد می شوند، دریافت می کنیم و این رمز موفقیت تیم است».

 

1371403

دیدگاه‌ها