کد خبر : 1582737 | 20 دی 1397 ساعت 16:15 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای اتلتیکو و اسپورتینگ لیسبون بالا گرفت

جلسون مارتینز، پس از اتفاقات اواخر فصل گذشته و هجوم هواداران اسپورتینگ لیسبون به تمرین و کتک زدن بازیکنان، قراردادش را یک طرفه فسخ کرد و بازیکن آزاد شد.

دعوای اتلتیکو و اسپورتینگ لیسبون بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، او سوم مرداد همراه با مدیر برنامه هایش به مادرید آمد و در نهایت بر سر قراردادی شش ساله با اتلتیکو به توافق رسید. جلسون که در پست وینگر راست بازی می کند، در جام جهانی 2018 برای پرتغال به میدان رفت و فصل قبل برای اسپورتینگ بازی های درخشانی هم به نمایش گذاشت.

شرایط اما برای او در اتلتیکو چندان خوب پیش نرفته است و و او به ندرت در ترکیب ثابت روخی بلانکوس قرار گرفته.

 

 

1371452

 

 

همان زمان که او با اتلتیکو قرارداد بست، باشگاه اسپورتینگ اعلام کرد که این قرارداد غیرقانونی است چرا که فسخ یکطرفه جلسون را معتبر نمی دانست. سران باشگاه پرتغالی به فیفا شکایت کردند و امروز نشریه آبولا اعلام کرد که اسپورتینگ درخواست کرده است که اتلتیکو باید 105 میلیون یورو به خاطر جذب جلسون غرامت پرداخت کند.

 

در مذاکرات ابتدایی دو باشگاه اسپورتینگ تقاضای 40 میلیون یورو بعلاوه 50 درصد از حق تزانسفر جلسون را کرده بود ولی اتلتیکو قصد نداشت بیشتر از 15 میلیون یورو پرداخت کند. پس از اینکه توافق حاصل نشد، اتلتیکو تصمیم گرفت بدون مذاکره با اسپورتینگ با جلسون قرارداد ببندد.

مذاکرات با هدف حفظ روابط حسنه دو باشگاه صورت گرفته بود؛ در حالی که اتلتیکو می توانست با جلسون به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببنند. اکنون باید دید پاسخ کمیته انضباطی فیفا به شکایت اسپورتینگ چه خواهد بود و اتلتیکو به 105 میلیون یورو غرامت محکوم خواهد شد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها