کد خبر : 1582863 | 21 دی 1397 ساعت 09:00 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لوانته: پیروزی مقابل بارسا برای ما افتخار است

پاکو لوپز، سرمربی لوانته، که تیمش دیروز در یک‌هشتم نهایی کوپا دل‌ری موفق شد بارسلونا را 2-1 شکست دهد گفت لوانته به پیروزی بر بارسا افتخار می‌کند، چه بارسای با مسی و چه بدون مسی.

سرمربی لوانته: پیروزی مقابل بارسا برای ما افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لوانته موفق شد در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای کوپا دل‌ری، جام حذفی اسپانیا، بارسلونا را 2-1 شکست دهد، پاکو لوپز، سرمربی لوانته به خبرنگاران گفت او و تیمش به پیروزی مقابل بارسلونا افتخار می‌کنند. بارسلونا در بازی دیروز بدون چند نفر از بازیکنان کلیدی‌اش از جمله لیونل مسی به میدان رفته بود و بسیاری معتقد بودند به همین دلیل شکست خورده است اما لوپز معتقد بود حتی در نبود مسی، پیروزی تیمش مقابل بارسلونا شایسته‌ تحسین است.

 

پاکو لوپز بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" برای تیمی مثل ما شکست دادن بارسلونا در هر حالتی نشانه شایستگی ما است. در هیچ شرایطی نمی‌توان پیروزی تیم را به عواملی به غیر از شایستگی ما ربط داد".

 

پاکو لوپز در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما می‌دانیم که بهترین بازیکن دنیا در این بازی مقابل ما حضور نداشت ولی من با همه این حرفها با تمام وجود به تیمم افتخار می‌کنم. خیلی افتخار می‌کنم".

 

 

البته در این بازی لوانته هم مثل بارسا با تغییرات زیادی نسبت به ترکیب همیشگی‌اش در لالیگا به میدان آمده بود و هشت نفر از بازیکنان این تیم جزء ترکیب فیکس لوانته در لالیگا نبودند.

 

دیدگاه‌ها