کد خبر : 1582976 | 21 دی 1397 ساعت 15:07 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بورکیلمانس خبر داد:

اردن با تیم دوم در دیدار با فلسطین

ویتال بورکیلمناس سرمربی تیم ملی اردن اعتقاد دارد اجرای نقشه هایشان باعث برد این تیم شده است و قصد دارد در دیدار بعدی از تیم دومش استفاده کند.

اردن با تیم دوم در دیدار با فلسطین

به گزارش"ورزش سه"، سرمربی تیم ملی اردن ویتال بورکیلمانس بعد از پیروزی شیرین این تیم مقابل سوریه گفت : « از بدست آوردن این پیروزی بسیار خرسند هستم ودرعین حال به داشتن شاگردانم افتخار می کنم .


ما کاملا با برنامه وارد این بازی شدیم و خوشبختانه موفق شدیم به درستی نقشه هایمان  را اجرا کنیم. بعد از این دیدار قصد داریم بازی خود  مقابل سوریه را  تحلیل کنیم و بعد از آن تمام تمرکزمان را روی بازی با فلسطین معطوف خواهیم کرد.»


وی در ادامه گفت: « حالا که صعودمان به مرحله بعدی قطعی شده است قصد داریم در بازی آینده از تیم دوم خود استفاده کنیم و از این بابت بسیار خوشحالم، وقتی شما چنین تیمی را در اختیار داشته باشید کارتان به مراتب راحت تر است.»


بورکیلمانس درباره بازیکن مصدومشان احمد صمیر که در ابتدای نیمه دوم از بازی خارج شد خاطر نشان کرد: «مصدومیت او  زیاد جدی نیست و صرفا برای عدم تشدید مصدومیت وی تصمیم گرفتیم که او را از زمین بیرون بیاوریم.در خصوص یاسین  بخیط هم باید بگویم او بازیکن بسیار قابلی است اما تا حدی به حرف های من گوش نمی کند .»

 

دیدگاه‌ها