کد خبر : 1583116 | 22 دی 1397 ساعت 09:53 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: برای گل تاریخی سولسشر خیلی خوشحالی کردم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام فاش کرد که در زمانی که اوله گونار سولسشر، گل قهرمانی منچستریونایتد در چمپیونزلیگ سال 1999 را در نوکمپ به ثمر رسانده، او روی سکوها مشغول خوشحالی بوده است.

پوچتینو: برای گل تاریخی سولسشر خیلی خوشحالی کردم

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر زننده گل قهرمانی یونایتد در فینال جام 1999 است. در حالی که آنها تا دقایق پایانی عقب بودند، در دو دقیقه پایانی دو گل زدند و قهرمان شدند. حال سولسشر به عنوان سرمربی موقت یونایتد تا پایان فصل معرفی شده است. در آن سو، پوچتینو به عنوان اصلی ترین گزینه برای جانشینی دائمی مورینیو در یونایتد شناخته می‌شود. گفته می‌شود که حتی اگر تاتنهام رقمی 50 میلیون پوندی در قبال او بخواهد، یونایتد این رقم را پرداخت خواهد کرد. با این حال یونایتد با مربی موقتش که 5 پیروزی در 5 بازی کسب کرده، فردا به ومبلی سفر خواهد کرد تا مهم ترین بازی اش از زمان حضور روی نیمکت یونایتد را تجربه کند. حال پوچتینو از خاطراتش درباره سولسشر صحبت کرد.

 

 

1371919

 

 

او گفت:" وقتی او گل زد من آنجا بودم. من با تونی در حال تماشای آن بازی فوق العاده بودیم و فریاد بسیار بلندی پس از گل یونایتد زدم. روز یکشنبه، ما در ومبلی هم را ملاقات می‌کنیم. 20 سال پیش من برای گلی که او زد خوشحالی می‌کردم. اصلا نمی‌دانم چطور بلیت خریدیم. به خاطر دارم جای خیلی بدی نشسته بودیم و دید خوبی نداشتیم و راه افتادیم و پیاده به دور جایگاه رفتیم. به منطقه VIP و جایگاه روسای باشگاه ها رسیدیم. دو صندلی آنجا پیدا کردیم و نشستیم. فوق العاده بود. در دقایق پایانی، وقتی پیتر اشمایکل به محوطه جریمه بایرن رفته بود، تدی شرینگهام گلزنی کرد. وقتی گل را زد گفتیم « عالی شد! حالا نوبت وقت اضافه است» و سپس، سولسشر گلزنی کرد، ما در حال فریاد زدن بودیم و خوشحالی. نمی‌دانم چرا زیرا ناخودآگاه این کار را می‌کردیم. ولی جو فوق العاده بود. حالا تقابل دوباره ما تصادفی است."

 

 

1371920

 

 

پوچتینو درباره شایعات حضورش در یونایتد گفت:" نمی‌توان روی شایعات تمرکز کرد، فقط کارتان را به بهترین شکل انجام دهید. برای او، این یک انگیزه بزرگ و چالشی استثنایی است، مثل اینکه من هدایت تاتنهام را برعهده دارم. ما دوست داریم پیروز شویم و از شکست خوردن متنفریم. هرگاه تاتنهام با یونایتد بازی می‌کند، جو هیجان انگیز و رقابتی است."

 

1371922

 

 

پوچتینو درباره تاثیر سرالکس فرگوسن بر تیم فعلی گفت:" خبر فوق العاده ای بود زیرا فرگوسن یعنی فوتبال. اینکه سر الکس دوباره درگیر یک تیم شده و با آن ارتباط دارد، پس از مشکلی که اخیرا برایش پیش آمده بود، خبر خیلی خوبی است. برای او و منچستریونایتد، موضوع بسیار مهمی است. من هم نمی‌توانم از او تعریف و تمجید نکنم. او از جمله افرادی است که بیش از همه مورد ستایش من است. من زمانی خوش شانس بودم که دستیار خسوس پرز بودم و یک بار با فرگوسن ناهار خوردم. پس از آن رابطه خوبی با هم داشته ایم و البته این چیزی نیست که بخواهم پنهانش کنم زیرا ما فوتبالی هستیم و افراد زیادی مورد علاقه ما هستند.

دیدگاه‌ها