کد خبر : 1583167 | 22 دی 1397 ساعت 12:23 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع 19ساله بوکا جونیورز در تست پزشکی دورتموند

بوروسیا دورتموند به جذب لئوناردو بالردی، مدافع جوان بوکا جونیورز بسیار نزدیک شده و قصد دارد او را با قراردادی به ارزش 14 میلیون پوند به آلمان منتقل کند.

مدافع 19ساله بوکا جونیورز در تست پزشکی دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه بوکا جونیورز اعلام کرد لئوناردو بالردی، مدافع جوان این تیم آرژانتینی روز دوشنبه به آلمان خواهد رفت تا در تست‌های پزشکی باشگاه بوروسیا دورتموند شرکت کند. بالردی 19ساله در صورت پشت سر گذاشتن موفق تست‌های پزشکی با امضای قراردادی 5 ساله به دورتموند خواهد پیوست. بالردی تا کنون تنها 5 بار با پیراهن بوکا به میدان رفته ولی در آرژانتین از او به عنوان یکی از بهترین مدافعین وسط این کشور یاد می‌شود.

 

1371989

 

دنیل آنگلیچی، رئیس باشگاه بوکا جونیورز در گفتگو با یک رادیوی آرژانتینی، اخبار مربوط به انتقال لئوناردو بالردی را تایید کرد و گفت او روز دوشنبه با یک پرواز راهی آلمان می‌شود تا در تست پزشکی باشگاه دورتموند شرکت کند. بالردی در تیم ملی زیر 20سال آرژانتین هم عضویت دارد و برای شرکت در رقابتهای این رده سنی در آمریکای جنوبی آماده می‌شود که از روز 17 ژانویه در شیلی آغاز می‌شود.

 

بالردی یکی از انتقالهای ناگهانی باشگاه بوروسیا دورتموند است و انتقال او بعد از آن انجام می‌شود که مانوئل آکانجی، مدافع ستاره این تیم ماه گذشته در بازی مقابل فورتونا دوسلدورف آسیب دید و فعلا نمی‌تواند زردپوشان دورتموند را همراهی کند.

 

 

دیدگاه‌ها