کد خبر : 1583418 | 23 دی 1397 ساعت 09:11 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: سانچس در شرایط جدید یونایتد، می‌درخشد

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستر یونایتد، می‌گوید الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی این تیم، بعد از بازگشت به روزهای اوج خود هنوز فرصت این را پیدا نکرده که خودش را ثابت کند.

سولسشر: سانچس در شرایط جدید یونایتد، می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، می‌گوید اطمینان دارد الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی این تیم به محض اینکه از بند مصدومیت‌هایش به طور کامل رهایی یابد، از تغییراتی که بعد از اخراج مورینیو در باشگاه بوجود آمده حداکثر استفاده را خواهد کرد تا به روزهای اوج بازگشته و خودش را ثابت کند.

 

سانچس سال گذشته در ماه ژانویه با سر و صدای زیاد از آرسنال به یونایتد ملحق شد. ولی این بازیکن سابق آرسنال تا کنون نتوانسته در یونایتد آنقدر که از او انتظار می‌رفته درخشان ظاهر شود. سانچز که فصل گذشته تنها 3 گل برای یونایتد به ثمر رسانده بود، امسال هم به دلیل مصدومیت همسترینگ، در رقابتهای مختلف تنها 14 بار با پیراهن یونایتد به میدان رفته است.

 

اما سولسشر در گفتگو با خبرنگاران درباره سانچس گفت:" سانچس از خودش انتظارات زیادی دارد. او مدتی مصدوم بوده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. در این شرایط بازگشت به روزهای اوج به همین راحتی‌ها نیست. ولی ورود من و کادر فنی‌ام برای سانچس فرصت ایده‌آلی است و من اطمینان دارم که به زودی بهترین نمایش‌ها را از او خواهیم دید چون او یک فوتبالیست فوق‌العاده است".

 

سولسشر در ادامه اظهاراتش گفت:" از زمان ورود من، سانچس به دلیل مصدومیتش، تا کنون فرصت آن را پیدا نکرده که خودش را نشان دهد. ما عجله نخواهیم کرد و منتظر می‌مانیم تا الکسیس 100درصد آماده شود. چون می‌دانیم و انتظار داریم که بعد از آن شاهد بهترین بازی‌های الکسیس سانچس خواهیم بود".

 

دیدگاه‌ها