کد خبر : 1583520 | 23 دی 1397 ساعت 14:45 | 91.3K بازدید | 0 دیدگاه

آسمان پرسپولیس در سلطه ماریو بودیمیر! (عکس)

ماریو بودیمیر مهاجم بلند قد تیم پرسپولیس، بازیکنی سرزن است که سرخ ها در نیم فصل دوم می توانند به این پتانسیلش امیدوار باشند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت به آخرین روزهای اردوی قطر نزدیک می شوند و کمتر از یک هفته با پایان اردو در کمپ اسپایر قطر فاصله دارند. در این اردو که به قصد حفظ آمادگی جسمانی و فنی و ایجاد هماهنگی بین نفرات جدید زده شده، ماریو بودیمیر کروات نیز حضور دارد. بودیمیر 193 سانتی متری که دو روز قبل به اردوی پرسپولیس اضافه شد حالا حسابی در این تیم جا افتاده و با بازیکنان احساس صمیمیت بیشتری می کند.

 

در تمرین امروز برانکو از چند بازیکن خواست که توپ را برروی دروازه ارسال کرده و مدافعان و مهاجمان برای سرزنی تلاش کنند. در این تمرین بودیمیر که نزدیک به 2 متر قد دارد، غیرقابل کنترل به نظر می رسد و کمتر بازیکنی می توانست بالاتر از او سر بزند.

 

1372381

 

برانکو در این تمرین از بازیکنان می خواست که سانترهای باکیفیت تری را ارسال کنند تا بودیمیر، علیپور، اسدی و... در موقعیت سرزنی قرار بگیرند. به نظر می رسد در نیم فصل دوم که شرایط برای گلزنی سخت تر می شود، برانکو روی قدرت سرزنی ماریو حساب ویژه ای باز کرده و می خواهد حداکثر استفاده را از بلندقدترین بازیکن تاریخ پرسپولیس بکند.

 

دیدگاه‌ها