کد خبر : 1583590 | 23 دی 1397 ساعت 19:06 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بحثی نشده که در مورد آن حرف بزنم

جلالی: فقط یک بار با مدیران نساجی صحبت کردم

سرمربی سابق پیکان می گوید هیچ توافقی با باشگاه نساجی انجام نداده است.

جلالی: فقط یک بار با مدیران نساجی صحبت کردم

مجیدجلالی در مورد اینکه گفته می شود به زودی به عنوان سرمربی نساجی معرفی می شود به ورزش سه گفت: چنین چیزی نیست و من فقط هفته گذشته یک مذاکره کوتاه با آقای صنیعی فر مالک نساجی داشتم. روز یکشنبه هفته گذشته با شاگردم بودم به من زنگ زدند قرار شد سه شنبه زنگ بزنند تا در تهران جلسه بگذاریم. ما ساعت 14:30 به جلسه رفتیم و  کمتر از 40 دقیقه با هم صحبت کردیم. 


او ادامه داد: در این جلسه که اصلا طولانی هم نبود من از آقای صنیعی فر اطلاعات گرفتم و نظراتم را گفتم. بعد هم دیگر از آن روز هیچ خبری نشد و من صادقانه هرچیزی که اتفاق افتاد را گفتم. 


سرمربی سابق پیکان در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد سرمربی نساجی شود یا نه هم گفت: الان به نظرم خوب نیست در مورد این موضوع حرف بزنم چون واقعا اتفاقی نیفتاده است.


جلالی در مورد اینکه آیا ممکن است امشب نام او به عنوان سرمربی نساجی معرفی شود هم گفت: نمی تواند اعلام شود چون باید یک جلسه نهایی برگزار شود و در آن صحبت های پایانی برای آغاز کار انجام شود. 


او در مورد اینکه گفته می شود از لیگ یک هم پیشنهاد داشته هم گفت: یک تیم پیشنهاد داده بود ولی من همان زمان آن را رد کردم و حتی جلسه ای هم نگذاشتم.

 

 

دیدگاه‌ها