کد خبر : 1583613 | 23 دی 1397 ساعت 19:51 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

خط آتش سپیدرود هم‌چنان خاموش سیر می‌کند

تیم سپیدرود رشت در بازی تدارکاتی امروز خود برابر پیکان یک شکست سنگین دیگر را تجربه کرد تا روند منفی شاگردان کریمی ادامه داشته باشد.

خط آتش سپیدرود هم‌چنان خاموش سیر می‌کند

به گزارش "ورزش‌سه"،  سپیدرود رشت که در حال حاضر اردوی تدارکاتی خود را در تهران پشت سر می‌گذارد بعد از ظهر امروز در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفت و در انتها با نتیجه سنگین 3-0 برابر شاگردان حسین فرکی شکست خورد. 


سپیدرودی‌ها که در نیم فصل اول لیگ هجدهم تنها 7 گل به ثمر رساندند در دیدارهای دوستانه خود هم روند عدم گلزنی را ادامه می‌دهند تا نشان دهند آن‌ها به تقویت در این پست احتیاج دارند. شاگردان کریمی که در حال  حاضر تنها پیام صادقیان را در میانه زمین جذب کردند، به دنبال استخدام مهاجم خارجی هستند تا به این وسیله وضعیت خط حمله خود را بهبود ببخشند و با مشکلی در نیم فصل دوم رو به رو نباشند. 


سرخپوشان گیلانی در حالی سه گل مقابل پیکان دریافت کردند که با 26 گل خورده، عنوان بدترین خط دفاع لیگ هجدهم را هم در اختیار دارند. گویا قرار است دو بازیکن خارجی و داخلی برای این منطقه از زمین به عضویت سپیدرود درآیند. بازیکنانی که تا به الان نام آن‌ها اعلام رسمی نشده و کادر فنی این تیم به جمع بندی نهایی برای جذب مهره‌‌های دفاعی نرسیده است.

دیدگاه‌ها