کد خبر : 1583819 | 24 دی 1397 ساعت 15:11 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمله سایپا برای جذب بازیکنان نساجی

باشگاه سایپا برای جذب بازیکنان نساجی اقدام کرده و به دنبال توافق با شاگردان سابق جواد نکونام است.

حمله سایپا برای جذب بازیکنان نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران بعد از تجربه نخستین سال حضور در لیگ برتر نتایج نسبتا خوبی کسب کرد و نیم‌فصل اول را با قرار گرفتن در رده دهم جدول به پایان رساند، اما شرایط مالی این باشگاه و جدایی جواد نکونام موجب شده تا بازیکنان این تیم طبق بندهای قراردادی که داشتند، درآستانه جدایی قرار بگیرند.

 

حامد لک که بعد از تجربه حضور در فولاد خوزستان راهی نساجی شده بود، به دلیل عدم انجام تعهدات مالی این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و بعد از یک سال و نیم دوری، مجددا به سایپا بازگشت ولی با این وجود، نفرات دیگری از نساجی نیز درآستانه حضور در جمع نارنجی پوشان هستند.

 

امید سینک، سجاد آشوری و ابوالفضل علایی بازیکنانی هستند که در ابتدای فصل به نساجی پیوستند، طی روزهای اخیر مذاکراتی با مسؤولان نارنجی پوشان انجام داده‌اند.

 

حسین خوش‌نظر، مسؤول نقل و انتقالات باشگاه سایپا بعد از جذب حامد لک، با دیگر بازیکنان تاثیرگذار نساجی مذاکراتی انجام داده و به دنبال متقاعد کردن آنها برای حضور در جمع شاگردان علی دایی است.

 

امید سینک که بعد از حضور در پارس جنوبی جم به نساجی پیوست، در نیم‌فصل اول ۱۱ بازی برای این تیم مازندرانی انجام داد که موفق به گلزنی نشد، اما گفته می‌شود اکنون طبق بندهای قراردادش درآستانه جدایی از نساجی قرار گرفته و توافقاتی با مسؤول نقل و انتقالات سایپا داشته است.

 

سجاد آشوری و ابوالفضل علایی، دیگر بازیکنان نساجی هستند که مذاکراتی با سایپا داشتند و اگر توافق آنها با مسؤولان این باشگاه نهایی شود، قراردادشان را امضاء می‌کنند.

 

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که باشگاه نساجی هنوز سرمربی جدیدش را معرفی نکرده و بعید نیست بازیکنان دیگری هم در چنین شرایطی، از این تیم جدا شوند.

 

دیدگاه‌ها