کد خبر : 1583852 | 24 دی 1397 ساعت 17:25 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواریم دوباره دل مردم را شاد کنیم؛

نوراللهی: از فردا به بازی عراق فکر می‌کنیم

احمد نوراللهی می گوید تمام بازیکنان تیم ملی آماده هستند و حتی اگر فرصت یک دقیقه ای هم به آنها برسد، با تمام وجودشان بازی خواهند کرد.

نوراللهی: از فردا به بازی عراق فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی  که یکی از بازیکنان منتخب برای صحبت با رسانه ها بود، در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر توانستیم در دو بازی اول نمایش خوبی داشته باشیم. در این دو روز استراحت کردیم و از فردا به فکر دیدار با عراق هستیم و امیدواریم با نمایش خوب دوباره دل مردم را شاد کنیم.


نوراللهی که در مقابل ویتنام از دقیقه 63 وارد زمین شد، حرف هایش را اینگونه ادامه داد: همه بازیکنان آماده هستند و حتی اگر فرصت یک دقیقه‌ای هم باشد، چه من و چه سایر بازیکنان با تمام وجود برای تیم ملی بازی‌ خواهیم کرد و چیزی کادرفنی و مردم بخواهند در زمین پیاده کنیم تا دل مردم ایران شاد شود.


نوراللهی در پاسخ به این سوال که نگرانی هایی در مورد عملکرد داوری وجود دارد، بیان کرد: نمی‌توانیم درباره داوری صحبت کنیم اما امیدواریم داوری در این دیدار خوب باشد. از فردا به فکر دیدار با عراق هستیم زیرا تیم خوبی دارد اما می‌دانم با همدلی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها