کد خبر : 1583886 | 24 دی 1397 ساعت 19:37 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

خداداد:آقای‌گلی نه،طارمی و سردار برای قهرمانی‌بجنگند

ستاره سابق تیم ملی درباره انتقاداتی که بعد از برد پرگل ایران مقابل یمن شکل گرفته واکنش نشان داد و آن را فوتبالی ندانست.

خداداد:آقای‌گلی نه،طارمی و سردار برای قهرمانی‌بجنگند

 

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی، مهاجم سابق تیم ملی با تمجید از خط حمله کنونی تیم ملی مدعی شد آنها قادر هستند به نتایج خوبی در این دور از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دست یابند. بازیکن محبوب فوتبال ایران که خاطره ساز صعود جالب توجه در ملبورن با گلزنی برابر استرالیا محسوب می‌شود، در واکنش به صحبت‌های مسعود ده‌نمکی که مدعی شده بود نباید به یمن با توجه به شرایط این کشور گل‌های بیشماری به ثمر می‌‍رسد با ایلنا صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.


خداداد عزیزی در ابتدا درباره نمایش تیم ملی در دو بازی اخیر مقابل یمن و ویتنام گفت: برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد کسب این دو پیروزی در مرحله مقدماتی کار سختی نبود. یمن که بسیار درب و داغان بود باز ویتنام چند حرکت در زمین انجام داد. تیم ملی در دو بازی گذشته‌اش با همه توانش به میدان رفت و یک جورایی از رقبا در دور مقدماتی زهر چشم گرفت.


عزیزی درباره بازی با عراق و شرایط صعود از این مرحله گفت: انتقامی در کار نیست. نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند این جور حرف‌ها را همش مطرح کنند. من خودم در 2 دوره که در جام ملت‌های آسیا حضور داشتم در هر 2 دوره با عراق همگروه بودیم یک بار باختیم یک بار بردیم. فوتبال ورزش است و همه می‌خواهند از آن لذت ببرند. عراق هم یک تیم است مثل بقیه، فقط با توان تیمی بالاتر. اگر بتوانیم عراق را شکست دهیم راه‌مان برای رسیدن به فینال آسانتر خواهد شد.


مهاجم سابق تیم ملی درباره زوج کنونی با حضور سردار آزمون و مهدی طارمی و صحبت‌هایی که در مقایسه این دو با زوجش در کنار علی دایی می‌شود گفت: نظری در این خصوص ندارم اما در خصوص طارمی و سردار باید بگویم هر دوی آنها خوب کار می‌کنند سردار گلزن قهاری است از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند من قبل از بازی‌ها هم گفته بودم ما خط حمله بسیار خوبی داریم. در کنار این دو وحید امیری، ترابی، دژآگه و کریم انصاری‌فرد هم حضور دارند.


عزیزی درباره شانس آقای گلی مهاجمان تیم ملی گفت: آقای گلی زیاد مهم نیست مهم رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی است.

دیدگاه‌ها