کد خبر : 1583954 | 25 دی 1397 ساعت 08:52 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بزرگترین اشتباهم عدم جذب سادیو مانه بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، زمانی که سرمربی تیم آلمانی بوروسیا دورتموند بوده، عدم جذب سادیو مانه به تیمی که هدایتش را به عهده داشته را یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی‌اش می‌داند.

کلوپ: بزرگترین اشتباهم عدم جذب سادیو مانه بود

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با ستایش از ستاره سنگالی‌ تیمش، سادیو مانه، به دوران حضور خود روی نیمکت بوروسیا دورتموند اشاره کرد و گفت از مدتها پیش سادیو مانه را زیر نظر داشته ولی زمانی که فرصت انتقال او به دورتموند پیدا شده از جذب او خودداری کرده و این را یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی‌اش می‌داند. هر چند کلوپ، بعدها که به لیورپول پیوست اشتباه خود را جبران کرد و مانه را به مرسی‌ساید منتقل کرد.

 

سادیو مانه در سال 2014 آماده ترک سالزبورگ اتریش بود و خیلی‌ها معتقد بودند به بوندس‌لیگا نقل‌مکان خواهد کرد. کلوپ که آن زمان هدایت بوروسیا دورتموند را به عهده داشت می‌گوید با اینکه از چند سال پیش به مانه علاقه پیدا کرده بود و پیشرفتش را زیر نظر داشته، عدم جذب مانه به دورتموند را اشتباهی بزرگ از طرف خود می‌داند.

 

یورگن کلوپ در این باره گفت:" من در زندگی‌ام اشتباهاتی داشته‌ام ولی یکی از بزرگترین اشتباهاتم عدم جذب سادیو مانه به دورتموند بوده، آن زمان که هدایت دورتموند را به عهده داشتم. ما با هم قرار گذاشتیم و من در دفترم با سادیو صحبت کردم".

 

کلوپ در ادامه گفت:" بعد از صحبتی که با مانه داشتم، نتوانستم تصمیم قطعی بگیرم و برای همین او به دورتموند نیامد. بله، اشتباه بزرگی بود و فقط تقصیر من بود. حالا از بخت خوبم، زندگی شانس دوباره‌ای به من داده تا در لیورپول با سادیو مانه کار کنم و امیدوارم هر دوی ما بتوانیم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم".

 

 

دیدگاه‌ها