کد خبر : 1583963 | 25 دی 1397 ساعت 09:10 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: نباید به بازی های لیورپول توجهی کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تیمش باید بدون توجه به تقویم بازی های لیورپول به کار خود ادامه دهد.

گواردیولا: نباید به بازی های لیورپول توجهی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شب گذشته با پیروزی 3-0 مقابل ولورهمپتون 10 نفره توانست اختلاف را با لیورپول، بار دیگر به عدد 4 برساند. با این حال، لیورپول  پیش از دیدار سیتی، دیدار بعدی خود را برگزار می‌کند و فرصت این را دارد که با یک بازی بیشتر، اختلاف را به 7 برساند. حال گواردیولا به شاگردانش توصیه کرد که نباید توجهی به این موضوع داشته باشند.

 

 

1372900

 

 

او گفت:" من سحر و جادویی بلد نیستم که بگویم چه زمانی آنها امتیاز از دست می‌دهند، نمی‌دانم. به بازیکنانم گفتم که نترسند و به تقویم بازی های لیورپول نگاه نکنند. زیرا وقتی اینطور می‌شوید، شکست می‌خورید. تجربه من این را می‌گوید. اگر فکر کنید حریف در این بازی یا آن بازی شکست خواهد خورد، حواستان پرت خواهد شد و خودتان شکست می‌خورید. بنابراین بهترین مسیر فکر کردن به بازی بعدی یعنی تقابل با هادرسفیلد است. پس چه می‌توان کرد که حریف را شکست داد؟

 

اگر بازی کنیم و شکست بخوریم و پس از آن لیورپول پیروز شود، من مطمئنم که به لیورپول تبریک خواهیم گفت زیرا آنها شایسته اش بوده اند. تمام آنچه می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم پیروز شویم. امروز توانستیم. همیشه دوست دارم دوشنبه ه بازی کنیم، وقتی همه بازی هایشان را انجام داده اند و البته مقابل تیمی که نتایج فوق العاده ای کسب کرده است و من از نمایش بازیکنانم خیلی راضی بودم."

دیدگاه‌ها