کد خبر : 1583996 | 25 دی 1397 ساعت 11:23 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه عکاظ عربستان ادعا کرد

اسلووان بیلیچ مشتری جدید ستاره رقیب ایران

در شرایطی که شایعات نقل و انتقالات در بازار زمستانی حسابی داغ است روزنامه مشهور عربستانی از تلاش های گسترده سرمربی کروات الاتحاد برای شکار گلزن اول عراق خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهند علی ستاره 18 ساله عراق که با پیراهن شماره 10 این تیم در چند ماه گذشته همه نگاه ها را به خود معطوف کرده است بعد از این که خبرهایی در خصوص پیوستن این بازیکن به باشگاه های اسکاتلندی از جمله گلاسکورنجرز و مربی مشهورش استیون جرارد به گوش رسید حالا در رادار باشگاه متمول اما بحران زده الاتحاد قرار گرفته است.


روزنامه عکاظ با انتشار گزارشی کامل از نشست فوری اسلووان بیلیچ سرمربی کروات با مالکان الاتحاد مدعی شد این مربی دست روی مهند علی ستاره عراق در جام ملت ها گذاشته است. بنا به نوشته عکاظ شاگرد سابق برانکو ایوانکوویچ برای این که بتواند مشکلات گلزنی ببرهای جده را در ادامه لیگ عربستان همین طور لیگ قهرمانان آسیا برطرف کند حاضر شده برای خرید مهند علی تمام رکوردهای نقل و انتقالاتی حاشیه خلیج فارس را بشکند.


مهند علی در حال حاضر قرارداد طولانی مدت با باشگاه الشرطه عراق دارد و بعید به نظر می رسد سران این باشگاه حاضر به از دست دادن گلزن اول خود با رقم پایینی باشند از همین رو باید منتظر ماند و دید پدیده جدید فوتبال عراق در نهایت به جمع لژیونرهای این کشور خواهد پیوست یا با الشرطه به عنوان اولین تیم عراقی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت.

 

1372930

دیدگاه‌ها