کد خبر : 1583999 | 25 دی 1397 ساعت 11:34 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر، فعلا شانس اول سرمربی‌گری دائم یونایتد

دیلی‌میل گزارش داد با حضور اد وودوارد در رختکن یونایتد، بعد از پیروزی این تیم مقابل تاتنهام، مشخص شده که سولسشر در حال حاضر بیشترین شانس را برای سرمربی‌گری دائم این تیم دارد.

سولسشر، فعلا شانس اول سرمربی‌گری دائم یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی منچستریونایتد مقابل تاتنهام و حضور اد وودوارد، رئیس باشگاه در رختکن یونایتد، مشخص شد که اوله گنار سولسشر فعلا در کورس مربیان نامدار دنیای فوتبال برای نشستن روی نیمکت منچستریونایتد در پایان فصل، به عنوان سرمربی دائم این تیم، بیشترین شانس را دارد.

 

1372934

 

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، اد وودروارد، رئیس باشگاه منچستریونایتد، یکشنبه بعد از پیروزی این تیم مقابل تاتنهام، در رختکن یونایتد حاضر شد و شخصا به اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت این تیم تبریک گفت. سولسشر از زمان انتصاب به این سمت تا کنون در تمامی بازی‌های خود به پیروزی دست یافته. دیلی‌میل می‌گوید وودوارد همچنین از عملکرد سولسشر در اردوی تمرینی یونایتد در دوبی، تقدیر کرده است.

 

دیلی‌میل می‌گوید شایعات زیادی درباره بخت بالای مائوریسیو پوچتینو برای بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد در پایان فصل وجود دارد اما پیروزی 1-0 شاگردان سولسشر مقابل تاتنهام باعث شده نام سولسشر در فهرست مربیان  مد نظر مدیران یونایتد، در صدر فهرست قرار بگیرد.

 

1372935

 

یونایتد با پیروزی مقابل تاتنهام با آرسنال که در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، هم امتیاز شد. به نظر می‌رسد موفقیت‌های سولسشر باعث شده محبوبیت او نه تنها بین بازیکنان و هواداران یونایتد بلکه میان مدیران ارشد باشگاه هم افزایش یابد.

دیدگاه‌ها