کد خبر : 1584126 | 25 دی 1397 ساعت 19:07 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامیان پیام آور شادیست؟

مشکل مالی؛ چشم تیم‌ملی به دست تهران!

در حالی که پیش از این شنیده می شد با معاون قهرمانی وزارت ورزش مشکل مالی تیم ملی به حداقل می رسد، عضو هیات رئیسه به جای او در تمرین امروز حاضر شد.

مشکل مالی؛ چشم تیم‌ملی به دست تهران!

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران در حالی این روزها در بازی های جام ملت های آسیا به میدان می روند که می توان گفت با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند. اتفاقی که پس از حضور اولیه مهدی تاج در اردوی این تیم حل نشد و وی بدون راه انداختن مشکل راهی تهران شد.


در روزهای اخیر شنیده می شد با حضور معاون قهرمانی وزارت ورزش، داورزنی، این مشکل مالی به حداقل خواهد رسید و پاداش های مربوط به بردهای ملی پوشان نیز پرداخت خواهد شد اما تاکنون خبری مبنی بر ورود داورزنی به دبی و یا اردوی تیم شنیده نشد تا همچنان مشکل بزرگ تیم ملی را پایدار بدانیم. البته امروز محمود اسلامیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای اولین بار در محل تمرین تیم ملی حضور یافت و این احتمال می رود اسلامیان همان پیام آور شادی که قرار بود در اردوی تیم حضور پیدا کند، باشد. هنوز در این باره خبری به گوش نرسیده و باید دید در روزهای آتی چه راه حلی برای کم شدن مشکل مالی تیم ملی اندیشیده می شود.

 

دیدگاه‌ها