کد خبر : 1584157 | 25 دی 1397 ساعت 20:20 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

شورای مشورت انگلیسی در تمرین تیم ملی (عکس)

دو ستاره نیمکت نشین تیم ملی ایران این روزها تمرینات خوبی را زیر نظر کی‌روش پشت سر می‌گذارند و مترصد حضور در ترکیب اصلی و جلب اعتماد آقای سرمربی هستند.

به گزارش "ورزش سه" بی شک قبل از شروع جام ملت‌ها اگر می‌خواستیم از دو بازیکن ثابت کی‌روش در مسابقات نام ببریم، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد را جزو لیست اصلی قرار می‌دادیم. دو بازیکنی که یکی در لیگ جزیره و دیگری در چمپیون شیپ بازی می‌کنند و جزو ستاره‌های ایران لقب گرفته‌اند.

 

اما سرنوشت این دو بازیکن کاملا برعکس شد. جهانبخش با مصدومیتی که در برایتون برایش به وجود آمد 2 ماه را دور از میادین سپری کرد. به طوریکه که دو مسابقه اول جام را تا به اینجا از دست داده و احتمالا مقابل عراق هم بازی نکند و آماده مرحله حذفی شود. اما یکی از کاپیتان‌های ما در جام جهانی هم اسیر تغییر تاکتیک کی‌روش شد و بر روی نیمکت ذخیره قرار گرفت. سرمربی پرتغالی تیم ملی که در این مسابقات جانب احتیاط را رها کرده و ترکیب هجومی‌تری نسبت به قبل انتخاب می‌کند بیشتر به دنبال ایجاد برتری مالکیتی و به گردش درآوردن توپ در همه جای زمین است. تاکتیکی که با توجه به ترکیب منتخب یازده نفره او به خوبی اجرا شده و دو برد مهم را برای ایران در پی داشته است.

 

 

در تمرین امروز تیم ملی علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد به مانند روزهای قبل در کنار هم حضور داشتند و آیتم‌های تمرینی را انجام می‌دادند. دو بازیکنی که به احتمال فراوان از مرحله حذفی عصای دست کی‌روش در راه کسب عنوان قهرمانی آسیا بعد از 45 سال خواهند بود.


 

دیدگاه‌ها