کد خبر : 1584246 | 26 دی 1397 ساعت 10:36 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

رستمی، مرادی و علی‌حسینی؛ شاخص‌ترین پولادمردان

اعلام لیست جدید وزنه برداران؛ براری دعوت نشد!

اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان با حضور 17 ملی‌پوش از جمعه 28 دی‌ماه در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.

اعلام لیست جدید وزنه برداران؛ براری دعوت نشد!

به گزارش "ورزش سه"،‌ اولین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به منظور حضور در مسابقات جام فجر و قهرمانی 2019 آسیا از روز جمعه (28 دی ماه) زیر نظر محمدحسین برخواه در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.


17 ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان؛ میرمصطفی جوادی، عارف خاکی، محمد نیری، محمدزارعی، امیرحقوقی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، رضا بیرالوند، نیما آقایی، علیرضا سلیمانی، کیا قدمی، علی هاشمی، علی داودی، محسن دادرس، همایون تیموری و سعید علی حسینی هستند.


از سوی فدراسیون اعلام شده، پس از مسابقات قهرمانی کشور، وزنه بردارانی که از شرایط مناسبی برخوردارند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.


از نکات جالب در این لیست غیبت محمدرضا براری است. این وزنه بردار که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۸ به دلیل پارگی پرده گوش خود بر اثر ضربه سرمربی تیم ملی با برخواه درگیری لفظی پیدا کرد، جایی در لیست جدید او ندارد.


همچنین کیانوش رستمی در لیست تیم ملی قرار گرفته و به نظر می رسد در کنار سایر وزنه برداران در اردو به صورت شخصی تمرینات خود را از سر بگیرد.


از سوی دیگر با اعلام این لیست شائبه بازگشت بهداد سلیمی که هنوز نامه بازنشستگی خود را امضا نکرده، ختم و مشخص شد دیگر او حاضر به بازگشت نیست.


همچنین مجید عسگری که در سال های اخیر عضو ثابت تیم ملی وزنه برداری در سبک وزن بوده، در لیست جدید برخواه غایب است.

 

 

دیدگاه‌ها