کد خبر : 1584466 | 26 دی 1397 ساعت 21:58 | 107.6K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت‌ها تازه برای ما شروع شد

کی‌روش: هواداران ما و عراق قطعا راضی هستند

سرمربی تیم ملی بعد از تساوی مقابل عراق گفت: هم ما و هم عراق از این بازی لذت بردیم.

کی‌روش: هواداران ما و عراق قطعا راضی هستند

به گزارش "ورزش‌سه"،  کارلوس کی‌روش بعد از کسب تساوی برابر عراق گفت:
بازی پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و خود بنده هم خسته هستم. بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هواداران ایران و عراق مطمئنا از آن راضی بودند. نیمه اول ما حاکم میدان بودیم و دو موقعیت خیلی خوب داشتیم و استفاده نکردیم. در نیمه دوم استراتژی ایران تغییر کرد و بر روی ضد حملات برنامه ریزی کردیم و به عراق اجازه دادیم کارش را انجام بدهد. ما یک موقعیت داشتیم و آن‌ها هم یک موقعیت و در مجموع بازی خوبی را دیدیم.

 

کارلوس کی روش در ادامه اظهار داشت:

نگاه بنده این گونه هست که در حال حاضر تیم به استراحت نیاز دارد و باید از لحاظ ذهن و بدنی خودمان را برای بازی های آینده آماده بکنیم، جام ملت های واقعی از اینجا آغاز خواهد شد. از اینجا همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده خواهد بود. به این معناست که باید نگاهمان را کاملا دقیق کنیم تا بازی های آینده را پشت سر بگذاریم.

 

 

 

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه گفت:
ما برای بازی امروز صحبت می‌کنیم. در بازی امروز شاهد حضور سه تیم آماده در زمین بودیم. ایران، عراق و تیم آماده داوری. داوری با تجربه که تصمیمات خوبی گرفت و با تجربه عمل کرد. البته ما سه هدف داشتیم؛ هدف اول ما این بود که به مرحله بعد صعود کنیم. هدف دوم ما این بود که به عنوان تیم اول صعود کنیم و هدف سوم ما این بود که به همه بازیکنانی که آمادگی دارند بازی دهیم. ما پنج تغییر نسبت به مسابقه گذشته داشتیم و همه ثابت کردند که از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

 

وی در خصوص اینکه در آینده هم در ترکیب تیم ملی تغییر خواهد داشت یا نه گفت:
 من به این مسائل شگفتی نمی‌گویم. این‌ها یک سری مسائل هستند شگفتی نیست و ما 23 بازیکن داریم که همه آمادگی دارند و بازی به بازی نسبت به استراتژیکی که داریم تغییرات را اعمال می‌کنیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. بازیکنان من ثابت کردند که همگی آمادگی لازم دارند. در دقایقی از بازی که باید خوب عمل می‌کردند بازی را در دست گرفتند و در دقایق دیگری که شاهد بازی احساسی بودیم، بازیکنانم از شخصیت و پرستیژ بالای خوب پرده برداشتند. همین طور در لحظاتی از بازی نشان دادند که می‌توانند بهترین تصمیم را در زمین بگیرند. حتی اگر این تصمیم به آواز خواندن مربوط شود. ما باید قدردان تیم داوری هم باشیم. داوری را دیدیم که زمانی که بازی پر فشار و احساسی بود تصیمات قاطع و درستی را گرفت. نه مثل بعضی از داوران که در لحظات حساس عصبی می‌شوند و تصمیمات اشتباه اتخاذ می‌کنند.

 

 

 

کارلوس کی‌روش هم‌چنین رو به خبرنگار عرب زبان AFC کرد و گفت:
من سوال دیروز شما را به خوبی یادم است. سوالی که شما در جمع همکارانتان اعلام کردید که برخی انتقادات از یک مربی خاص در ایران وجود دارد. دیروز من تیم ملی عراق را تحسین کردم و شما که خبرنگار یک ارگان رسمی هستید باید در خصوص جمع آوری اطلاعاتتان دقت کنید.

دیدگاه‌ها