کد خبر : 1584487 | 26 دی 1397 ساعت 22:29 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

بستن بازوبند باعث افتخار است؛

ابراهیمی: عراق نمی‌خواست فوتبال بازی کند

هافبک جنگنده تیم ملی معتقد است بازیکنان عراق به دنبال ایجاد تنش در بازی بوده اند.

ابراهیمی: عراق نمی‌خواست فوتبال بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی کاپیتان تیم ملی ایران در دیدار برابر عراق در مورد بستن بازوبند تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: قطعا بستن بازوبند افتخار بزرگی است ولی در تیم ما کسی دنبال این چیزها نیست. سرمربی تشخیص دادند به نمایندگی از بچه ها کاپیتان باشم. باعث افتخار است برای من ولی موفقیت تیم ملی مهم تر است.


ابراهیمی در مورد صحنه دقیقه 26 که روی او خطای مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد، توضیح داد: بله روی من خطا اتفاق افتاد. کاملا من را شارژ کرد، چون من به سمت دروازه می رفتم و اگر خطا نمی کرد، برای تیم ما موقعیت ایجاد می شد ولی خب متاسفانه شارژ کرد ولی داور جایگیری خوبی نداشت و اگر جایش خوب بود، پنالتی می گرفت.


هافبک تیم الاهلی قطر در مورد تعویض پستی که در بازی با عراق داشت، عنوان کرد: با توجه به نظر سرمربی امروز من هافبک دفاعی بازی نکردم و بیشتر به عنوان هافبک راست بازی کردم و سعی کردم وظایفی که گفته بودند را اجرا کنم.


هافبک تیم ملی در مورد تلاشی که برای باز کردن گره بازی در برخی دقایق داشت، بیان کرد: خب ما هدفمان این بود که به عنوان تیم اول صعود کنیم. بعضی اوقات بازی گره می خورد و من سعی می کردم با بازیکنانم صحبت کنم تا بهتر بازی کنیم و شرایط بهتری داشته باشیم. خدا را شکر تیم اول گروه شدیم و انجام دادیم و حالا برای بازی بعدی آماده می شویم.


ابراهیمی در مورد تنش هایی که در دقایق انتهایی بازی ایجاد شد، اضافه کرد: خب عراقی ها دنبال این بودند تا تنش ایجاد کنند؛ دنبال فوتبال نبودند و اگر دنبال این بودند که فوتبال بازی کنند، ما راحت تر بازی می کردیم. مثلا یک خطای ساده که می شد، سه چهار نفر می آمدند و حمله می کردند تا تمرکز ما را به هم بریزند. اگر می خواستند فوتبال بازی کنند، ما بهتر از این بازی می کردیم ولی آنها دنبال تنش بودند متاسفانه و به خاطر همین نتوانستیم بهتر بازی کنیم ولی هدفمان صعود بود که خدا را شکر انجام شد.

دیدگاه‌ها