کد خبر : 1584544 | 27 دی 1397 ساعت 10:19 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال آنری و ویرا برنده نداشت

رویارویی تیری آنری و پاتریک ویرا، اسطوره‌های سابق آرسنال، به عنوان سرمربی، با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید تا آنری و ویرا از این مصاف حساس، بدون احساس شکست عبور کنند.

جدال آنری و ویرا برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری و پاتریک ویرا، اسطوره‌های فرانسوی باشگاه آرسنال که زمانی ستاره‌های بی چون و چرای این تیم انگلیسی بودند و بارها با پیراهن توپچی‌ها در کنار هم بازی کرده‌ بودند، دیروز در لوشامپیونا به عنوان دو سرمربی رو در روی هم ایستادند. آنری به عنوان سرمربی موناکو و ویرا به عنوان سرمربی نیس. جدالی سخت و پربرخورد که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا این دو دوست قدیمی بار دیگر به هم لبخند زده و یکدیگر را در آغوش بگیرند.

 

بازی دو تیم موناکو و نیس تا حد زیادی با برابری دو تیم در تمامی دقایق سپری شد و کسب نتیجه 1-1 باعث شد در واقع حقی از هیچکدام از دو تیم ضایع نشود. واقعیت این است که نه موناکو و نه نیس، شایسته باخت در این بازی نبودند.

 

1373542

 

موناکو که همچنان در رتبه یکی مانده به آخر جدول لوشامپیونا قرار دارد در هفته‌های اخیر نشان داده که تا حدودی احیا شده است. نیس هم که با هدایت ویرا به رتبه ششم جدول صعود کرده نشان داد که همچنان می‌تواند به کسب نتایج خوب امیدوار باشد. این بازی برای هر دو مربی جوان درسهای بسیاری داشت.

 

درحالیکه دو تیم پیش از شروع بازی وارد زمین می‌شدند، دو همبازی قدیمی با فاصله چند قدم پشت سر بازیکنان‌شان قدم برمی‌داشتند و با حالتی عجیب، به هم نگاه می‌کردند. به نظر می‌رسید آنری و ویرا سالها بازی در کنار هم در آرسنال را در ذهن‌شان تصور کرده ولی مایل نیستند در شروع بازی با یکدیگر خوش و بش کرده و از آن روزها سخن بگویند.

 

1373538

 

اما وقتی بر اساس عرف همیشگی فوتبال دو مربی به هم دست دادند، آنری چیزی زمزمه کرد که لبخند ویرا به دنبال داشت. اینجا بود که دو مربی همدیگر را در آغوش کشیدند تا سیلی از فلاش دوربین خبرنگاران در ورزشگاه مشاهده شود. بدون شک تیری آنری و پاتریک ویرا، بعد از بازی دیشب درحالی که هنوز دوست بودند و هیچ دلخوری‌ از هم نداشتند ورزشگاه خانگی موناکو را ترک کردند.

 

دیدگاه‌ها